Slaaptentje

A

Anoniem

Guest
Hoi mama's

In de topic "vakantiefoto's Spanje" zag ik dat Jantine S zo'n gaaf slaaptentje voor Nina heeft. Ik ben al een tijdke op zoek naar zo'n ding. Weet iemand waar ik zoiets kan kopen? EN zit er een matrasje bij?? (ik had ook Jantine al gevraagd maar ik weet niet hoe vaak zij op het forum is).

Alvast bedankt!
Liefs, Marcia mv Puck

Hoi,

Ik weet niet of het zo'n zelfde tentje is maar wij hebben er één van Deryan.
http://www.deryan.nl.
Wij hebben 'm via deze site besteld, was binnen een paar dagen in huis.

Succes

Jama mv Thijs

Hoi Marcia,

Wij hebben zo'n tentje over. Het is de travelcot peuter de luxe  van Deryan.
Via www.deryan.nl kan je het bekijken. De onze is  de khaki (met blauw). We hebben het in juli nieuw gekocht  voor onze vakantie, maar ons dochtertje van net 1 jaar wilde er niet in slapen. We hebben het tentje dus 3 nachten geprobeerd te gebruiken voor we weer naar huis gingen. Ze wilde namelijk zowiezo niet kamperen in een tentje

We willen er 70 euro voor hebben.

Laat maar horen of je interesse hebt.

Groetjes,
Carolien

Heb ze laatst bij de Gardo gezien, weet niet wat ze kosten.

Ellen mv Julian

Hai!!!

Wij hebben er ook een gehad, zonder dat mike er maar 1 keer heeft ingelegen hebben we em weer verkocht.
Omdat mike niet stil kan liggen en dan zou het een heel gedoe zijn leek ons. Dus hebben we em weer verkocht op Marktplaats.

We hadden em trouwens gekocht bij de halfords.

Deze hadden wij dus.

gr . jen mv mike

Hoi Marcia,

Ik ben de afgelopen dagen niet zo vaak op het forum geweest.
Maar het tentje hebben wij bij babypark in Hoogeveen gekocht.
En ja er zit een matrasje bij die zichzelf opblaast, heel handig dus.
Ook zit er een slaapzakje bij.
Wij hebben wel de grootste maat gekocht omdat Nina er dan het langst plezier van heeft. Wij vinden hem super handig, vooral omdat hij staat binnen 3 seconden en dat je hem weer inklapt binnen 20 seconden en hij is heel licht, 3 kilo maar.
Ik wens je veel plezier bij het zoeken van een travelcot van Deryan.

groetjes Jantine

Hoi Marcia,

Ik heb ook nog een slaaptentje. Niet echt van een merk maar een hele leuke met beertjes. Er zit geen matrasje bij.

Wanneer het je wat lijkt kan ik je wel even foto's mailen en de afmetingen.

Groetjes Cindy

Wij hebben ook een tentje van Deryan. Wij keken er al een tijdje naar, maar vond ze eigenlijk nog een beetje te duur. Toevallig liep ik deze week langs Halfords en daar waren ze in de aanbieding (van het merk Deryan dus). Echt super.
We hebben er een zelfopblaasbaar matje bij besteld via internet (www.deryan.nl) en die was een paar dagen later al in huis. Helemaal top dus.

Groetjes,
Geeske & Wieteke.

Terug
Bovenaan