slaaptijden

Hallo,

Mijn zoon sliep eerder 'tussen de middag, nou ja, van 11:30 tot een uur of 16:00 met al gevolg in de knoei met eettijden en ik kon nergens in. Teruggebracht na de hele ochtend met natuurlijk wel een flesje pap en speeluurtje. Tegen 16:00 uur leg ik 'm weer neer en dan tot we gaan eten (ong. 18:30 uur). Dan gaat ie eten, spelen en dan weer naar bed. Nu wordt al eerder moe, tegen 15:00 uur en slaapt dus een uur langer. Hoor anderen allemaal over 19:00 uur naar bed, maar onze zoon slaapt niet eerder dan 20:30 uur en dan brabbelt ie er nog een tijdje op los in zijn bedje.

Hoe doen jullie dat allemaal? Wat zijn de slaaptijden van jullie kleintjes? Onze zoon is van maart 2005, 10 maanden dus.

Groetjes,
Dorien
 
Hallo,
Wij hebben een zoon van april 2005 hij slaapt op de volgende tijden.
Hij is 's ochtends om 7.00 uur wakker. Hij is dan wakker tot 9.00 uur.
Van 9.00 tot 10.00 uur slaapt hij. Dan gaat hij rond 12.oo uur weer naar bed. Tot 14.oo 0f 14.3o uur.
Soms gaat hij van 16.30 tot 17.30 ook nog even slapen.
Om 19.00 uur 's avonds gaat hij weer slapen.
Nou moet ik zeggen dat het wel een actief mannetje is.
Onze oudste zoon is nu 2 maar had toen net zo'n slaaptijden.



groetjes Ingrid




 
Hallo,
Wat een luxe allemaal, al die kinderen die zo lang slapen.
Onze dochter slaapt denk ik al zo`n 3 maanden 1x per dag.
Haar schema is als volgt:
wakker rond 8.30
12.30 - 14.30 ( ongeveer)
en dan ongeveer om 18.30-19.00 naar bed
Ze slaapt dus heel weinig, en is heeeeeeeeel actief.
( ze is om 19.00 uur echt heel erg moe hoor)
succes
 
Hoi Dorien,
Wij hebben een dochtertje,  Indy  , en ze is op 11 maart geboren.
Ze krijgt om 7 uur de fles, En dan gelijk het bed weer in.
8 uur van bedje even spelen en dan lekker badderen.
9.30 fruithap en daarna weer op bed.
12.00 krijgt ze een sneetje brood met jam + een flesje melk met nutrix
13.30 weer op bedje
15.30  fles 180 met nutrix
17.00 sapje
18.00/18.30 warm eten + toet
7 uur op bed en als wij op bed gaan een fles met 150cc

succes en groetjes Irma
 
hoi,

Ons dochtertje (nu 2 jaar) sliep erg veel en lang.
Heb het ff nageken.
Sliep tot een uur of 8 s ochtends dan ging ze van 10 tot 12 a 13 naar bed.
dan ging ze om een uur of 14,00 of 15.00 weer naar bed tot een uur of 16.00 of 17.00 en dan om 19.00 er weer in. Als ze ergens korter dan 2 uur sliep dan lag ze er al voor 19.00 in.

Nu nog ze slaapt 1x per dag ruim 2 uur (meestal) en ligt er met pijn en moeite om 19.00 in. Dan hebben we pas gegeten. Als ze heel moe is eet ze wel eens eerder (maar liever met zijn alle en dan gaat ze al vroeger naar bedje toe.
sochtends is ze soms om 6.00 al wakker maar dan nemen we haar bij ons in bed. En dan slaapt ze rustig tot een uur of half 9 a 9 uur.

Groetjes joyce
 
Hoi Dorien,

Ons schema is als volgt: (het staat ook al ergens anders op het forum). Rond 7 uur wordt Carlijne wakker, dan krijgt ze de fles (180cc). Daarna wassen en aankleden. Lekker actief spelen, beetje kruipen (lees:tijgeren), in de handjes klappen, balletje rollen. Rond 9 uur wordt ze meestal weer moe. Dan gaat ze naar bed. Na het slaapje (klein uurtje) krijgt ze een fruithap. Als het weer meezit, pakken we de bugaboo en gaan we lekker wandelen. Om 11:30 uur krijgt ze een boterham en een fles (150). Daarna voor anderhalf uur a twee uur naar bed. Dan weer spelen en voorlezen enz. Tussendoor een liga of ander koekje met wat water uit een beker, dat vindt ze trouwens geweldig! 16:15 uur weer naar bed tot een uur of 17:00 uur. Tussen half zes en zes krijgt ze een groentehap, nou ja 5 hapjes en dan gaat de mond dicht en krijg je er niets meer in. Hoe dat verder moet, geen idee. Als iemand daar nog tips over heeft, zijn ze van harte welkom. 18:45 uur fles (210cc) en dan naar bed. En dan slaapt ze tot de volgende dag.
Dit is ons dagschema, ik hoop dat je hier iets mee kunt. Oh ja, als wij ergens naartoe gaan, dan proberen we in haar slaapuurtjes te rijden, want ze slaapt goed in de auto en dan houdt ze haar ritme. Werkt voor ons wel goed.

Succes!
Groetjes Marielle
 
Terug
Bovenaan