slaaptijden

Hoi,

Hoe vaak slapen jullie kleintjes eigenlijk?
Mijn zoontje  slaapt na elke fles toch wel zo'n 2 uur.
Hij is hooguit 2 uur achter elkaar wakker. Soms vraag ik me
wel eens af of hij niet te vaak slaapt. Hij is nu ruim 4 maanden.

Groetjes

Hoi,

Hier is het hetzelfde,.. Ongeveer 2 uur wakker en 2 uurtjes slapen.
Kay is een erg beweeglijk mannetje dus na 2 uur is hij helemaal total loss haha..

Het is normaal hoor, dus wees gerust!
En wat is teveel? Als je kindje het toch nodig heeft! Lekker laten slapen dus..

Esmé mv Kay

Hi dames,
Hier ook hetzelfde, van de week was ze meteen na elke voeding in slaap gevallen.
Heeft ze de hele dag eigenlijk geslapen.
Vandaag heeft ze er niet zoveel zin in, brullen als ze  me niet ziet. Met als gevolg dat ze nu bij me op schoot hangt, met haar hoofd helemaal achterover, weet het ook niet. Zal ze wel fijn vinden.
X

Hoi..

Dawin is meer wakker overdag dan slapen..
Hij krijgt 'smorgens om half 8 de fles dan blijft hij vaak wakker tot de volgende fles om half 1 dan valt ie in slaap tot 3 uur on half 6 de volgende fles dan nog is hij vaak wakker enkele keer niet.. en dan om half 9 zijn laatste flesje en valt dan altijd als een blok in slaap tot de volgende dag half 8!!
Hij is zo nieuwsgierig en wilt steeds spelen kijken enz dat hij gewoon niet meer wilt slapen, maar dat haalt hij dik en dwars in 'savonds en 'snachts!
Best ideaal al zeg ik zelf!

Oja en natuurlijk zijn fruitje 'smorgens en broodje 'smiddags en'savonds zijn avond eten!

liefs bianca

Bij Kian wisselt het per dag. De ene dag 1 uur wakker 2 uur slapen, de andere dag 2 uur wakker 3 a 4 uur slapen, en soms blijft ie de hele middag van 14.00 - 18.00 wakker.
Ligt misschien ook aan bij wie hij is. Als ik thuis ben krijgt ie 'live' bv en dan is ie meestal 1 uur wakker 2 uur slapen en dan weer drinken (dus iedere 3 uur). Als pappa thuis is krijgt ie flinke flessen en is ie langer wakker (pappa speelt graag), dus slaapt ie ook langer (is meer moe en heeft z'n buikje voller) (dus voeding om de 5 uur).
Ik denk dat een kind het zelf wel aangeeft. Als je maar op de signalen let zodat ie zichzelf niet wakker loopt te houden en dus oververmoeid raakt.
Liefs Phira

Yoëll slaapt 's ochtends van 10 tot hooguit 11.30 uur en 's middags een uurtje (14 tot 15)
Verders slaapt hij als we heel veel mazzel hebben om 20 uur, maar meestal vanaf z'n laatste fles rond 21 uur

Pauline mv Yoëll morgen 5 maanden

Terug
Bovenaan