Slaaptips

<p>titel zegt het al.. Ben 31 weken zwanger en met die warmte slaap ik zo ontzettend slecht. Natte doeken, ventilator, alles dicht qua ramen.. </p><p> </p><p>Heeft iemand tips hoe ik toch wat slaap kan krijgen? Want dit is niet te doen..</p>
 
Hier hetzelfde, wij hebben een mobiele airco geleend ivm mijn zwangerschap (35 weken) maar die kan ‘s nachts niet aan qua geluid. Eerste uurtjes blijft het nog redelijk koel in de slaapkamer maar daarna kan ik de hitte niet meer handelen. Ik slaap maximaal 4-5 uur.
Ik heb vannacht een bed gemaakt van een slaapstoel pal voor de open deur van het balkon. Ik heb daardoor nog 2 uur kunnen slapen. Ik denk dat het echt even doorbijten is tot en met zaterdag..
 
Hier net zo, 38 weken zwanger nu. Tja, ik denk dat iedereen hier last van heeft en als je zwanger bent is het gewoon nog wat zwaarder en moeilijker allemaal. 
Ik heb een ventilator die geen enkel geluid maakt, dus dat is heel fijn. Die laat ik de hele nacht aan staan. Maar dan nog heb ik het vreselijk warm en ben ik elk uur wel wakker. 
Idd, t is 'gewoon' doorbijten tot zaterdag! 
 
Hier ook!
35 weken zwanger, heb al weken niet goed geslapen, is het niet de rusteloze benen dan is het nu wel de warmte.
Ik lig beneden op de bank met de ventilator keihard aan. (kan niet boven me man kan er niet van slapen) dan is het redelijk te doen maar ik zie wel bijna ieder uur van de klok.
Hopen dat het snel terug zakt naar 25 graden. 
Succes allemaal met deze hittegolf! 
 
Ja het is heel vervelend! Wij hebben ook een mobiele airco, dat werkt wel iets. En verder helpt het hier om zodra de zon onder is de ramen boven allemaal open te zetten, zodat het een beetje door waait. En dit zo te laten tot het weer licht wordt.
Ben trouwens zelf vannacht koud gaan douchen en heb mijn haren nat gemaakt, dat werkt ook wel maar moet je wel zin in hebben haha.
Maar het is echt even doorbijten helaas zo de laatste weken :(.
 
Oh en ook iets dat wel helpt, wij hebben van die icepacks (voor als je een blessure hebt bijv) in de vriezer liggen. Die doe ik in een kussensloop of theedoek en daarmee ga ik slapen. Blijft niet de hele tijd bevroren, maar toch een aardige tijd en het voordeel is dan dat je onderlaken en kussen niet zo onwijs heet voelen.
 
Terug
Bovenaan