Slaaptips

Heyy

Mijn zoontje van 1 jaar heeft altijd goed geslapen nouja tot 2 maandjes geleden. Ik leg hem iederw avond netjes om 19:30 in bed met een fles. Hij slaapt daarna wel maar heel erg onrustig schud met zijn hoofd en draait heel veel.
Ik heb een goed ritme en overdag heeft hij ook genoeg rust helaas weet ik me nu geen raad meer het is drama met slapen korte slaapjes en snachts ook heel slecht/weinig en onrustig slapen.

Heeft iemand tips want ik ben zelf heel moe en kan niet meer.
 
Rond haar eerste verjaardag kreeg mijn dochter nachtmerries. Heel normaal. Kan geen kwaad. Ging ook weer over.
Probeer je slaap te pakken wanneer je kan, en laat het los. Het gaat over. Ooit.
 
wat zou kunnen helpen is om hem net wat eerder op bed te leggen, een half uur bijvoorbeeld. Hiermee zeg ik niet dat 1930 geen goede bedtijd is, maar het kan zijn dat hij (zonder signalen) net al wat eerder moe is waardoor hij oververmoeid in bed ligt. Daar kunnen die kleintjes heel onrustig van worden. 
 
Grote kans dat het de 12-maanden slaapregressie is. Een ontwikkeling van je kindje, maar helaas met een tijdje slechter slapen tot gevolg. Probeer vast te houden aan het ritme dat je had, misschien zelfs af en toe met wat meer slaap. Na 2 tot 6 weken zal je merken dat het alweer beter gaat!
Op instagram deel ik tips over slapen. Mocht je interesse hebben: @meerslaapkinderslaapcoach 
Sterkte!! 
Merel
 
Hi, wij hadden het ook. Ik dacht steeds aan sprong dan maar een tandje, nachtmerrie s enz. Daarna nog wat extra drama voor het slapen gaan terwijl hij vrij snel lekker op tijd en hele nachten doorsliep.
ik heb toen in ieder geval met Het CB overlegd eb wat op internet gegoogeld.
na ongeveer  2-3 maanden was het over en nu met 20 maanden heb ik geen kind aan ? 
tis makkelijk gezegd dan gedaan dit soort adviezen maar het gaat wel over. Blijf wel consequent maar troost hem ook waar nodig. 


o Ja, ik legde mijn kleine nooit met fles in bed. Altijd nog na het geven van fles laten door de kamer lopen en niet gelijk met volle buik op bed leggen... 
 
Terug
Bovenaan