slaaptips

Hallo allemaal,

Wie heeft er nog tips voor mij, mn zoontje Rian is 5 weken en slaapt overdag bijna niet. 's nachts komt hij 1x om z'n voeding en slaapt ie tot de volgende ochtend. Maar overdag krijst hij de boel bij elkaar als ik hem neerleg. Help!!

Tanja
 
hoi Tanja

Volgens mij zit ik ook met jou op de msn. Het klinkt toch echt als een sprongetje!! Mijn dochtertje heeft nu haar derde sprongetje en jeetje dat merk ik hoor pfffffffff overdag niet meer willen slapen huilen om niks alleen maar gedragen willen worden, als ik haar neerleg is het krijsen, terwijl we dat niet van haar gewent zijn. Ik hoop dat het zo'n sprongetje is en dat het dus gewoon over een week over is.

veel liefs linda
 
Onze dochter heeft dit ook gedaan in het begin...Ze is nu ruim 7 maanden en alles gaat nu erg goed....Bij onze dochter was het gewoon een kwestie van een ritme zoeken...Heb haar toch elke keer op vaste tijden in bed gelegd en dat pikte ze niet en dan was het krijssen geblazen dus na een tijdje er weer uit maar toch steeds op dezelfde tijstippen erin leggen en na een week of 7 had ze het ritme al aardig te pakken en sliep ze in de middag een paar uur...Ik hoop dat het bij jullie ook zo is want je voelt je dan zo machteloos..Maar wat het allerbelangrijkste is dat je doet wat voor jou goed voelt.....Succes...
 
Wij zijn hier ook erg bekend mee. Onze dochter heeft de eerste 10 à 11 weken niet geslapen overdag en huilde ook altijd als we haar probeerden neer te leggen. Het is vanzelf overgegaan. Heb haar veel bij me gedragen in de draagzak en daar werd ze heel rustig van en daar sliep ze ook goed in. Nu met 4 maanden slaapt ze netjes tussen bijna elke fles door en slaapt 's nachts gemiddeld 9 uur. Hou vol! Het gaat snel beter.
 
Wij hadden dit ook lees alsjelieft het boek "Regelmaat en inbakeren"van Ria Blom of kijk op haar site "www.debakermat.nl" ofop www. inbakeren.nl Jezult versteld staan van de herkenning als je de verhalen van de ouders leest! Succes!
 
Terug
Bovenaan