Slaaptunnel

Hebben wij aangeschaft voor onze zoon van 4jaar die ‘s nachts vaak wakker is. Ze beloven van alles: oa hoog gevoelige kinderen, kinderen met ADHD, en autisme zouden er baad bij moeten hebben. Maar helaas, bij mijn hoog gevoelige zoon heeft het niet die uitwerking. Ik heb het wel even gegeven, hij slaapt er inmiddels al 3 weken onder. Maar nog niet het beloofde resultaat.

Wat dan wel prettig is. Hij wil graag ingestopt liggen, en doordat die slaaptunnel om zijn matras heen zit kan het niet zoals een normale deken los komen.

Mijn nichtje heeft er eentje. Ze heeft er heel veel baat bij! Slaapt heel rustig en ook diep nu. Zelfs als ze gaat logeren, gaat hij mee!

Het ligt een beetje aan de leeftijd. Onze dochter toen 1,5 heeft eronder geslapen, maar die kroop er continu onder vandaan dus dan had het geen effect. Vervolgens werd ze steeds wakker omdat de deken over haar heen moest 10 x op een nacht toen weer ermee gestopt. Verzwaringsdeken was zij nog wat te jong maar maar wel geprobeerd gaf hetzelfde effect bleef ze ook niet onder.

Terug
Bovenaan