slaapuur

Hai,
Wanneer gaan jullie kindjes 's avonds slapen? Wij stoppen onze zoon (9 maanden) rond 20u30 in bed maar ik denk soms dat dat al véél te laat is? groetjes, Febe
 
Onze kinderen liggen er allemaal voor 7 uur in (bijna 5, 2,5 en 10 maand oud)Met af en toe een uitzondering. Hebben wij heerlijk de avond voor onszelf en de kinderen een goed ritme!
 
Mijn zoontje van drie maanden krijgt om 17.00 zijn fles en ligt dan zo rond 17.45 in bed. Dan gaan we nog een beetje spelen en een liedje zingen met zijn muziekpop en dan doe ik het licht uit. Hij gaat dan altijd nog even huilen, maar valt dan in slaap. Om 22.30 maak ik hem dan wakker voor zijn laatste flesje en hij valt dan altijd gelijk in slaap.
Het is een heerlijk ritme en de avond voor ons zelf. Dat is de eerste twee maanden wel anders geweest want toen huilde hij aan een stuk door. Hij had/heeft koemelkallergie en reflux. gelukkig zijn we er snel achtergekomen en nu gaat het perfect.

groetjes Hilly
 
Hoi Febe,

Waarom denk je dat het te laat is?
Ben jij er ongelukkig over, is je kindje ongelukkig, huilerig? Zo nee, dan houd je toch lekker 20.30 uur aan, dat deed ik ook naar volle tevredenheid; alleen gaat de oudste nu naar school, dus moet hij wel wat eerder naar bed, maar dat is voor jouw zoontje nog zo ver weg.
Groetjes,
Michelle
 
Terug
Bovenaan