Slaapwel

<p>Hoi</p><p> Vroeger ging ons kindje altijd slapen rond 21u. Samen met de mama of papa. Ze is nu op de leeftijd van 4 maanden en we zouden graag een ander ritueel inbouwen.  </p><p>Namelijk rond 18u30 naar bed en dan ev nog een voeding of dreamfeeding rond 22u. Zo hebben wij ook nog wat aan onze avond. Wie heeft hier ervaring mee en hoe ziet jullie schema eruit?    </p><p> </p><p>Op welke uren geven jullie dan eten, middagdutjes (duurtijd) en leeftijd van jullie kindje     </p>

Mijn dochter kreeg tot 6 maanden 6 flessen. Een late avondfles en een nachtfles. Slechte slaper. Met 4 maanden was het nog 7. Maar die viel af toen ik wat kon rekken met een groentehap sochtends. 
Je kan het toch uitproberen? Hier werkte de avondfles wel. Maar 18.30 had echt te vroeg geweest voor die van ons. Nog steeds. Ze gaat nu 19.15 ongeveer slapen. Rond 4 maanden was dat 20.00 uur. Dat werd al snel 19.30. En dan 22.30 uur een avondfles. Hangt helemaal van je kindje af wat de ideale bedtijd is. 
In eerste instantie plaste ze zoveel dat we ook moesten verschonen bij de avond en nachtvoeding. Maar toen ze de nachtvoeding oversloeg hebben we dat niet meer gedaan. Toen ontstond de droomvoeding savonds laat. Voorzichtig oppakken, liefdevol in de armen, gauw fles erin. Klaar direct zachtjes op bed. Geen boeren. Daarmee maakte ik haar wakker en bleek ook niet nodig omdat ze zo kalm en regelmatig dronk. Ze werd er maar half wakker van en sliep in haar bed direct weer in.

Terug
Bovenaan