Slaapzak, deken, dekbed.

Zo..in 2 dagen 3 nieuwe topics...haha.
Nu is er de laatste tijd sowiezo weer wat meer leven in de brouwerij hier.
Maargoed...wat hebben jullie kids aan in bed.
Wij hebben nu nog een dun slaapzakje. Minoux ligt al een tijd boven de dekens, want eronder wilde ze ineens niet meer.... Maagoed, koud is het niet in haar kamer en ze slaapt prima.
Haar slaapzakje (90 cm) wordt erg klein. Dus ik dacht moet ik nu voor de winter een nieuwe dikke kopen van 110 cm. Pff, dat is echt een lang end.
Of geen slaapzakje meer en dan weer onder de dekens proberen.
Geen idee. Natuurlijk heb ik graag dat onze kleine 's nachts net zo lekker blijft slapen als ze nu doet....
Hoe zit dat bij jullie?

Groetjesss, Bianca

ikzelf heb laatst bij de hema in de aanbieding een grotere slaapzak gekocht voor Daniel en dat is dan gelijk 86/104 dus ook met een flap... maar vind het niet erg.
Daniel valt altijd op de deken in slaap met zijn hoofdje op het voeteneind.
Heb toen zijn bedje andersom opgemaakt en meneer gaat weer andersom in slaap vallen, met zijn hoofdje op het voeteneind... hahaha
rare lieve dreumes van me....
Als ik naar bed ga, draai ik hem dan om en stop hem lekker onder.
Bij ons boven is het wel gauw koud, dus nu heb ik hem met een dunne slaapzak onder een katoenen deken van prenetal liggen.
In de winter heb ik een winterslaapzak en 2 katoenen dekbedden van prenetal in de dekbedhoes.

Zo wat een lang verhaal sorry, als je het langdradig vind sla je het maar over,
(nu heb je het toch al gelezen, hihihi)

liefs marina

heyhey

nathalia draagt nu alleen een slaapzakje. verder niks.
t is voor ons doen erg warm hier in huis (23 graden, zonder dat de kachel aan staat)
nathalia past haar slaapzakje van 90 cm nog wel
van de winter ga ik denk ik wel een winterslaapzak kopen (ligt er aan hoe koud t hier dan in huis is, want dat weet ik niet)
als hij te groot is, doe ik hem altijd omstikken.
zo wordt hij korter, en als je kind dat verder groeit, kan je zo die stikken losmaken en kan hij er weer een poosje tegen aan :D

in t oude huis had ze in de winter een romper,pyama,winterslaapzak en DONSdeken
maar daar was t ook echt max 15 graden en snachts max 10 graden in huis.

liefs, do

p.s. ik weet dat ze een donsdeken afraden bij kinderen onder de 2 jaar, maar t was zo koud dat ze die echt nodig had. ik heb een test gedaan.
haar deken over haar hoodje gelegd terwijl ze sliep om te kijken wat ze deed, en ze sloeg hem iedere keer weg, dus stikken zou ze niet kunnen.

Ik heb het in het begin ook zo gedaan, Daniel kroop steeds omhoog in bed toen hij net in het ledikantje lag en heb het bedje toen een keer hoog opgemaakt terwijl hij sliep en hem onder de deken gelegd om te kijken hoe of wat.
Zo klein als hij was wrummelde hij zich zo onder de deken uit of duwde hem aan de kant, sindsdien heb ik het bedje altijd hoog opgemaakt want dan ligt hij tenminste lekker warm.

liefs marina

Hoi,

Mijn man zei dat de kleine wel toe was aan een dekbed, maar aangezien hij er nu al 2 weken gewoon op ligt, ga ik nu weer een zak aandoen, laat het dekbedje wel gewoon erin!

Gr MJ

Weer zo'n leuke topic, gaat goed hier!

Ons mannetje lag tot voor kort in een slaapzak, maar hij wist opeens hoe de rits werkte...dus dan lag hij gewoon met de rits open. Nu heeft hij een iets warmere pyama aan en als wij naar bed gaan krijgt hij nog een dekentje over.

Meneertje ligt ook op de gekste manieren, hoofd aan het voeteneind, helemaal in elkaar op z'n knietjes, heel lekker op z'n buik, rug of zij.

Voorlopig nog maar geen groot bed...tenzij hij te groot wordt wat er wel op gaat lijken, klein lief reusje!

Liefs Lientje

ook caithlyn slaapt met slaapzak aan (een dunne) en daaronder gewoon een zomer pyama ik heb voor haar wel een overtrekje(zonder deken erin) in bed liggen maar ze ligt er altijd boven op als ze slaapt hahaha

Terug
Bovenaan