slaapzak ervaringen

Hallo,
Ik wil een nieuwe   slaapzak gaan kopen voor mijn zoontje van 7,5 maand voor de koude nachten. ik zat zelf te denken aan lange mouwen. Hij heeft nu maat 74. Wat zijn jullie ervaringen? Voering, maat, lange- of korte mouwen? Ik lees het graag.
Groetjes,
daphne

Hoi,

Mijn dochter heeft nu maat 68. Ze ligt soms nog in een slaapzak maat 70 maar die wordt echt te klein. We hebben heel veel slaapzakken (allemaal gekregen) en nu ligt ze in een slaapzak van 86/92. Wel beetje groot, maar ze doet het er goed in.

Ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar mijn dochter kruipt dr bedje rond en dan is een slaapzak ideaal. Nu is het nog een zomer (dun) slaapzakje zonder mouwen, maar aangezien ze een superkoud slaapkamertje heeft halen we voor de winter een dikke slaapzak met mouwen. En als het dan steeds kouder wordt, krijgt ze ook nog pyama eronder aan, maar nu nog niet hoor.

Liefs Reneke

Hoi,

Wij hebben onze tweeling, nu 4 maand, al bijna sinds hun geboorte in een slaapzak als ze in bedje liggen.
Ze slapen ieder in hun eigen ledikantje en schoppen alle dekens af.
Sophie kruipt zelfs naar boven als ze geen slaapzak aanheeft, ligt ze helemaal over dwars in haar bedje.
Ze hebben nu een zomer slaapzak zonder mouwen en hebben een pyjama jasje aan, als het heel erg fris is ook het broekje.
Ik heb ook al dikkere slaapzakken, ook 90 cm zonder mouwen.
Met die mouwen lijkt mij helemaal niet fijn om in te slapen, zeker die dikke slaapzakken niet.
Ze slapen bij ons alle twee op hun rug  met hun handjes naar boven langs hun hoofdjes.

Groetjes Patricia (mama van Thomas en Sophie, 2 mei 2008)

Ik heb voor mijn oudste dochter winter slaapzakken met mouwen van de Prenatal gekocht. Ze heeft daar altijd heerlijk in geslapen tot ze 2 jaar en 3 maanden was en een groot bed met dekbed kreeg. Je kan de mouwen eraf ritsen.
Als je kindje 74 cm is dan zou 90 cm goed moeten zijn.

Ik heb voor mijn oudste dochter winter slaapzakken met mouwen van de Prenatal gekocht. Ze heeft daar altijd heerlijk in geslapen tot ze 2 jaar en 3 maanden was en een groot bed met dekbed kreeg. Je kan de mouwen eraf ritsen.
Als je kindje 74 cm is dan zou 90 cm goed moeten zijn.

Hoi,

Ik heb voor mijn kinderen 8jr-3jr en 8mnd altijd slaapzakjes van de hema gehad en nog steeds voor de jongste!
Ik ben daar heel tevreden over en je kunt ze op 60 gr wassen en in de droger..ideaal

Gr MJ

let wel op de halsopening.Ik heb een slaapzak liggen daar zou mijn hoofd nog doorpassen.
Heb ik gekregen maar ze draagt hem dus nooit omdat ik het een onveilig idee vind dat ze erin weg kan zakken.
Zou inderdaad ook een 90 cm kopen.
Je heb ze ook dat ze nog een keer dubbel te vouwen zijn aan de onderkant met drukketjes als het je in het begin nog   te groot lijkt.

Terug
Bovenaan