Slaapzak of dekbed of deken in groot bed

Hallo,

Ik heb hier op het forum gelezen dat ouders hun kinderen vanaf zo'n 18 maanden in een groot bed leggen.
Nu wil ik voor mijn zoon ook stil aan naar een groot bed gaan kijken alleen omdat hij zo enorm bewegelijk is in bed slaapt hij (nog steeds) in een slaapzak.
Als hij in een groot bed gaat slapen moet hij dan onder een deken of dekbed slapen?
Of kan ik hem gewoon in zijn slaapzakje in het grote bed leggen.
Wie heeft hier ervaring mee?



Groetjes Wendy
 
Onze zoon (26 maanden) past nog prima in het ledikant :)

Is ook nog heel beweeglijk dus durf ik ook nog niet in een groot bed te leggen en hij slaapt inderdaad ook nog prima in zijn slaapzak.
 
Wij hebben onze dochter met een maand of 18 in een groot bed gelegd als ik me goed herinner.. omdat ze op een geven moment dacht uit dr ledikant te kunnen klimmen (in slaapzak) .. en dat vond ik niet zo' n best idee: dan liever een (meegroei)bed dan kan ze niet zo ver naar beneden vallen :)

Toen we dat bed kochten hebben we gelijk dekbed gekocht, maar ze heeft geloof ik nog wel een tijdje in de slaapzak gelegen in het bed.. ook om de overgang wat minder groot te maken.

In het begin had ik nog een paar grote kussens naast het bed gelegd, voor mijn eigen gemoedsrust



 
Terug
Bovenaan