Slaapzak uit..

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,
Lieve heeft nu een winterslaapzak aan, nog zonder mouwen..en slaapt altijd zonder dekentje erop.
Nu heeft ze ineens door hoe de rits van de slaapzak open gaat..En dat doet ze dus leuk even voor ze in slaap valt..
Ik vind haar dus steeds met een open slaapzak in d'r bed.
En probeer hem dan dicht te ritsen, gaat nog prima..
Maar ik zat te denken..heeft iemand nog tips om het te voorkomen??
Slaapzak achterstevoren..veiligheidsspeld eraan?? Beide eng?
Gr Rina

Hoi Rina,

Slaapzaak achterste voren heb ik vaak gehoord. Maar waarom niet gewoon een pyjama? Feline slaapt in pyama met blote voetjes en ze heeft het nooit koud.

groetjes Maris

Hier ook zo eentje!
De tip die hier werkt is inderdaad: achterste voren aan trekken.
Ideaal! Doen we ook zo op het werk (daar is het dagverblijf weer!)
Lukt hier nog niet hoor, om hem dan zo uit te trekken.

Sven weet het precies...armen erdoor, omdraaien en dan zet ie vanzelf al zijn voeten erin...en Sven is een buikslaper dus ligt ie ook niet OP de rits...
Best handig!

Succes
Liefs Anouk

Je kunt ook, als je het echt niet durft om hem achterstevoren aan te trekken, eerst nog  dit proberen.
Vlak voor de rits onderaan is, schuif je het lipje van de rits door het openingetje IN de slaapzak en druk je de rits verder naar beneden. Ik weet niet hoe ik het duidelijker uit moet leggen maar ze heeft zo niet zo snel grip op de rits omdat het lipje uit zicht is. Zal  misschien  tijdelijk zijn maar wie weet is dan wel de animo weg.....

Groetjes Saskia

Hoi Mariska,Anouk, en....
Lieve alleen in pyama, is geen optie..Ze slaapt nl zonder dekentje..dus vind dat echt te fris..
Achterstevoren kan, maar vind dan dat het bij de hals zo strak en hoog zit...??
En dat met dat lipje van de rits ga ik idd maar eens proberen..wie weet..
Gr Rina, en bedankt voor het meedenken..

hoi hoi,
Wat een bijdehandje  ze zijn slim hé die kleine gassies
Ik vind het lipje vd rits naar binnen wel een heel slim idee! Een babyveiligheidspeld lijkt me een veilige andere optie. Ik durf het bijna niet te zeggen, maar het lijkt me bijna onmogleijk dat ze die open krijgen

succes
Achnita mv Mike (4jr) en Brian (16mnd)

Hoi

Je kunt de slaapzak ook binnenste buiten aandoen. Is een stuk moeilijker om uit te krijgen..

Groetjes

quote: kirs25 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-11-2008 22:17:45'));

Hoi

Je kunt de slaapzak ook binnenste buiten aandoen. Is een stuk moeilijker om uit te krijgen..

Groetjes

Das nou eens een goeie. Al lijkt het me ook voor mama lastig om hem aan te krijgen. Maar deze tip ga ik ook proberen!!!

Terug
Bovenaan