Slaapzak vraag

<p>Ik heb een slaapzak gekocht voor mijn zoontje. (3,5 mnd) Deze is wat aan de lange kant maar dat is in principe niet zo erg. Als het bij het nekje zou passen.. Hier kan hij echter nog met zijn hoofdje 'doorzakken'.</p><p> </p><p>Nou zie ik vaker iets langskomen over baby veiligheidsspelden. Zou ik een speldje er aan kunnen doen zodat ik hem aan kan doen? </p><p> </p><p>Hij sliep normaal ingewikkeld in een doek maat hij komt hij de laatste dagen makkelijk uit met wat wringen. Inbakerzak vind hij echt vreselijk. Hebben we meerdere malen geprobeerd maar werkt niet voor hem. </p><p> </p><p> </p>

Ik heb niet echt een antwoord op je vraag, of misschien ook wel, maar ik doe mijn zoon van 3 maanden ook in een slaapzakken, maar niet alles slaapzakken zijn goed. Ik heb laatst 2 besteld op bol.com winterslaap zakjes van briljant baby. Hier kon zijn hoofd niet doorheen 'zakken'. Ik heb verschillende geprobeerd want er zit echt veel verschil in. Als je goed zoekt vind je vast een waar zijn hoofd niet doorheen 'zakt'. Misschien heb je hier wat aan, succes!

[quote quote=10278813]
Ik heb niet echt een antwoord op je vraag, of misschien ook wel, maar ik doe mijn zoon van 3 maanden ook in een slaapzakken, maar niet alles slaapzakken zijn goed. Ik heb laatst 2 besteld op bol.com winterslaap zakjes van briljant baby. Hier kon zijn hoofd niet doorheen ‘zakken’. Ik heb verschillende geprobeerd want er zit echt veel verschil in. Als je goed zoekt vind je vast een waar zijn hoofd niet doorheen ‘zakt’. Misschien heb je hier wat aan, succes! [/quote]

Welke maat heb je gepakt als ik vragen mag? 70?
En zitten er mouwen aan? Op de foto zijn ze namelijk allemaal zonder mouwen?

Ik kreeg ooit als tip om het gat zelf wat verder dicht te naaien, zodat hij er niet meer met z'n hoofd doorheen kan. Dat heb ik bij verschillende slaapzakjes gedaan. 
De slaapzakken van Bambino (kruidvat) en ter stal zijn hier overigens nooit te breed geweest bij de nek. 

Dat probleem hadden wij ook. Veel van de prenatal vallen smal bij de nek en de slaapzakken  voor lodger zijn heel fijn.

Onze zoon sliep soms ook in grotere slaapzakken. Zolang je niet het idee heeft dat ie met zn hoofd in de zak kan glibben, zou ik er niets verder aan doen.

Ik heb een kleine zoon en hij slaapt al vanaf 4 weken met een slaapzak. De Hema slaapzakken zitten goed en ik ben er helemaal fan van. Heerlijk zacht en dik en je kan de mouwen er af ritsen :)

Terug
Bovenaan