Slaapzak ( welke raden jullie aan)

<p>hoi hoi,</p><p> </p><p>welke slaapzak raden jullie aan? Je hebt er zoveel namelijk...</p><p>zoontje is nu bijna 10 weekjes oud...</p><p> </p><p>alvast bedankt:) </p><p> </p><p>groetjes </p><p> </p><p> </p>

Hier nog een puckababy fan. Eerst de newborn en daarna ook 2 jaar veel plezier gehad aan de 4 seizoenen voor mijn peuter.
Laats voor baby 2 een hele nette newborn op marktplaats gekocht 

Jollein en Hema! Zitten allebei lekker ruim en fijne stofjes. Prenatal raad ik af, de ritsen zijn snel stuk en de pasvorm is erg smal, ik vind het fijn als mijn kindje zich een beetje kan bewegen in een slaapzak. 
Puckababy is idd ook erg fijn, maar wel heeeel duur. Zelf koop ik liever wat goedkopere, ik heb er elke zomer/winter toch 3 nodig.. 2 voor thuis (ze worden nog wel eens ondergespuugd enzo) en 1 voor op het kinderdagverblijf. Van Hema/Jollein zijn ze €25 voor een peuterslaapzak, babyslaapzakken zijn wat goedkoper 

En ook die van Jollein en Hema blijven echt wel goed na het wassen (ik doe ze nooit in de droger) Ik ben nu zwanger van mijn tweede kindje, heb alle slaapzakken van mijn eerste kindje bewaard (en vrij neutrale gekocht zodat ze voor jongens en meisjes kunnen) dus ik hoef nu voor mijn tweede kindje geen slaapzakken te kopen. Ze zijn echt nog prima!

Ik heb er net eentje gekocht van Zeeman via Bol.com (wit met zwarte stipjes). Mijn baby is 8 weken (dik 5 kilo) en die van 70 cm past hem heel goed. Andere modellen hadden allemaal te wijde openingen bij hals en armen en dat kan gevaarlijk zijn. Bovendien is deze een fijne dikte voor nu in het tussenseizoen.

Bedankt voor jullie reacties en tips! Ik ga van de week even op me gemak kijken voor de kleine man:)

Ik heb ook een puckababy. Wel de 4 seizoenen, want die gaat lang mee en is daarom in verhouding goedkoper. Daarvoor gebruikte ik ook die van Hema en jollein en die zijn inderdaad ook echt prima

Terug
Bovenaan