Slaapzak

<p>Hallo allemaal,</p><p>Omdat mijn dametje van 11 weken elke dag dwars in bed wakker wordt ben ik gestart met een slaapzakje. Ze lijkt nu alleen nog veel onrustiger te slapen dan voorheen. Ze sliep namelijk eerst door en nu moet ik er een keer of 3 uit omdat ze niet goed ligt.</p><p>Zou ik het slaapzakje te klein gekocht hebben? Of zou ze gewoon langer moeten wennen dan 1 week? Iemand tips?</p>

Ik weet niet wat voor slaapzak je hebt. Ik gebruikte puckababy newborn bag en werkte perfect. Als de halsoprning nog wat te groot is kan je die altijd een stukje innemen. Hij heeft ze zeker tot een maand of 8 gedragen en ben toen op de 4seizoenen overgestapt en hij slaapt, wanneer hij niet ziek is of een sprong heeft, altijd goed door. Ook hij gaat ze hele bed door ? succes!

Ik heb de slaapzakken van Ergopouch mijn dochtertje vind ze super. En je kunt de armpjes er inlaten. Mijn dochtertje had er baad bij. Ik had eerst de puckababy geprobeerd maar mijn dochtertje vond het niks de ergopouch is wat losser. Ze is ook een drukte maker in bed?. Maar goed ieder kindje is anders. ☺️

Puckababy loopt wel iets wijd uit iig de newborn bag. Ergopouch heb ik nu mijn zoontje uit puckababy is gegroeid. Ze zijn wel duur inderdaad maar met die 4 seizoenen heb ik 2 jaar gedaan dus als je dan zou uitrekenen wat je anders kwijt bent. Er staan ook weleens erg nette op marktplaats. Je kan in een winkel altijd even passen hoor met je kindje! Bij babypark is dit gewoon mogelijk en ik senknook niet meer dan normaal. 
Lodger heeft trouwens ook hele kleine slaapzakken met kleine halsopeningen en zijn nog weleens in de aanbieding. 

Terug
Bovenaan