slaapzak

Hoi hoi

Wij hebben een probleem. Onze dochter is een ontzettende draaikont als ze slaapt. Nu slaapt ze in een zomerslaapzak en dat gaat goed. Maar nu het kouder wordt, heb ik haar in een winterslaapzak gedaan. Dit beviel niet, want deze slaapzak is veel dikker en draait dus niet makkelijk mee als ze draait. En daardoor wordt ze wakker. Toch maar weer de zomerslaapzak en toen ging het goed. Maarja wat nu? Heeft iemand tips?

Groetjes RIa
 
Hoi Ria

Ons dochtertje slaapt in een zelfgemaakte slaapzak van fleece stof deze heeft lange mouwtjes, want mevrouw wilt absoluut geen dekentje. Fleecestof rekt mee en zit lekker warm.
Het model stond vorig jaar in de knippie baby.
Succes!
 
Je kunt ook zorgen voor meerdere laagjes kleding/pyama in de zomerslaapzak. Zodat ze het wel warm genoeg heeft. Het hoeft dus geen dikke kleding te zijn, als het maar meerdere laagjes zijn. Dat geeft veel meer warmte dan 1 dikke laag.
 
Mijn dochtertje ligt in een zomerslaapzak onder de deken. Dus slaapzak i.p.v. lakentje.
Zo heeft ze altijd haar lakentje om haar heen.

Groetjes van Miriam
 
Hoi

Bedankt voor de tips. Ik denk dat ik ga voor zo'n tussenslaapzak.En ik heb een heel erg handige schoonmoeder, die kan vast wel een fleeceslaapzak met lange mouwen maken voor de winter.
Ohja, dat model, kan iemand daar aan komen voor mij?

Bedankt.

Groetjes Ria
 
Ria,
Als je schoonmoeder erg handig is, kan ze vast wel een slaapzak namaken van een die je al hebt, kan ze eventueel de maten ook nog wat aanpassen, heb ik ook gedaan
Succes
 
Terug
Bovenaan