slaapzak

wie o wie gebruikt de slaapzak van little company (de 4 seizoens)

Ik heb hem maar ik durf hem nog steeds niet te gebruiken....ook al is mijn mannetje al meer dan 7 kilo en meer dan 64 cm. Ik vind de slaapzak nog steeds te groot. Wie gebruikt deze slaapzak al wel??

groetjes,

Sandra
 
De slaapzak is fantastisch! Ik heb inmiddels het grote model. Kleine model gebruikt vanaf 3 maanden. Ik vind deze slaapzak ideaal. Geen gedoe met dekentjes en als we ergens op bezoek zijn lekker in de warme slaapzak in de auto naar huis en zo in bed. Als ik jou was zou ik de zak maar snel gaan gebruiken! Succes ermee.
 
Hoi,

Ik gebruik hem voor mijn zoontje vanaf de drie maanden.
Het gaat echt goed. Ik kan me voorstellen dat je hem aan de grote kant vind.
Maar hij weegt nu 6,1 kilo en ligt er dus al 2 maanden in.
Doordat zijn armen in de mouwtjes zitten, ben ik eigenlijk niet bang dat hij naar beneden kan zakken.
Ik vind het echt een hele fijne zak.

Ben benieuwd of je hem al gebruikt ondertussen??

Groetjes, Femke
 
hoi,

Wat je ook kunt doen is een kleine dunne slaapzak kopen bij de zeeman en die in de te grote zak doen.
Doe ik ook en het werk perfect.
Ik koop ook geen dure zakken want als het koud is doe ik hem in 2 zakken en onze zoon heb ik ook vast liggen aan zijn slaapzak.
Echt ze kunnen dan geen kant op.

Gr    
 
Zelf gebruik ik al ongeveer 1,5 maand een slaapzakje en mijn zoontje is pas 2 maanden. Om ervoor te zorgen dat hij er niet in kan wegzakken, heb ik de hals iets kleiner gemaakt. Dat is makkelijk te doen. Leg de slaapzak plat neer. De hals ziet er dan uit als een maan (tenminste bij die van mij). Afhankelijk van hoeveel kleiner de hals moet worden, pak je de hals op die afstand vanaf de schouders vast (dubbel). Dit zet je vervolgens vast door er een paar keer met naald en draad doorheen te gaan. Op de schouders heb je dan nu wat  meer stof zitten, maar dit lusje kun je over een tijdje zo weer los knippen.
Ik hoop dat je er iets aan hebt!

Groet,
Thommy
 
Onze kraamhulp raadde slaapzakken af, maar wij wilden hem toch graag gebruiken. Ze heeft ons toen aangeraden om de armsgaten met een veiligheidsspeld kleiner te maken zodat het precies past. Zo hebben wij hem altijd gebruikt.
 
Terug
Bovenaan