slaapzak

ivm de reacties op mijn berichtje over het omhoog kruipen van mila in haar bedje vroeg ik me wat af..
een slaapzak aandoen is idd een goede tip..
maar dan mag je toch geen dekentje gebruiken,alleen een lakentje?
of is dat alleen bij een dikke slaapzak.wie weet dat?
bedankt voor jullie reacties op mijn stukje van omhoog kruipen,grappig dat ze niet de enige is.liefs piewie.

Danique ligt in haar pyama in haar slaapzak en daarover een dekentje.
Anders heeft ze het te koud.
Ik heb er nog nooit van gehoord dat het niet mag?
Als iemand weet dat het slecht is zouden jullie dan willen reageren.
Alvast bedankt!

Liefs Ilse en Danique

hoi hoi!

Mijn kids liggen ook in een slaapzak. De oudste (bijna 3 jaar) wil tot op de dag van vandaag niet eens slapen zonder slaapzak! In de winter heb ik een dikke voor hem en dan gewoon zijn dekbed (voorheen gewon dekentje en lakentje). Bij mijjn jongste( 4 weken) heb ik ook gewoon een pyamaatje en de dikke slaapzak en een dekentje en een lakentje. Hij heeft het niet te warm, maar onze slaapkamer waar de wieg staat is niet geisoleerd (oud huis), dus echt fris 's nachts (graad of 17).

Ik vind het zelf een veilig idee, die slaapzakken. Ook al heeft mijn oudste deze voor de veiligheid al lang niet meer nodig! Groot voordeel vannhet feit dat hij hem nog wel draagt is dat hij zijn bed niet uitkomt!!!!!!! Echt een goede aanrader als je kind eenmaal in een juniorbed ligt!

groetjes, Misja, mama van Thijmen (bijna 3) en Marten ( 4 weken)

Hoi,

Jamie ligt al vanaf dat hij 3 weken is in een slaapzakje. In het begin
zonder dekentje of iets, want toen was het nog te warm. Nu lig hij
overdag in een dik slaapzakje met alleen een truitje aan. En 's nachts
ligt hij in een wiegje met zijn pyamaatje aan in een dun slaapzakje met
een dekentje.

Ik denk dat je er wel goed op moet letten dat het niet te warm is, maar
verder zou ik niet weten waarom het gevaarlijk zou kunnen zijn.

Groetjes Natasja

Mijn ventje ligt met zijn pyjama aan in een dunne slaapzak en daarover een dekentje in een overtrek. Zijn handjes zijn wel altijd koud 's ochtends, maar dat komt omdat hij zijn handjes steeds boven het dekentje doet. Ik heb ook niet het idee dat hij het koud heeft en dan kan je altijd nog een dikkere slaapzak nemen en/ of een winterdeken erop leggen.

bedankt voor jullie reacties..ik had het ergens gelezen...als ik het weer kan vinden zou ik het hier neerzetten.maar mischien heb ik het fout hoor.reactie volgt dus nog.gr piewie

Terug
Bovenaan