Slaapzak

Goedemorgen,

Lars is nu 4 weken en vindt het leuk om zijn dekentje weg te trappe en zijn sokjes uit te trappe kort samen gevat smorgens heeft dus ijsvoetjes. Vanaf hoe oud mag je ze in een slaapzakje doen? en moet het nog van speciaal stof zijn en zijn er verschillende maten?
Stomme vraag misschien maar ik heb geen idee namelijk :D

Groetjes,

Bianca

Jasper deed bij ons precies hetzelfde. Wij hebben een slaapzak van maat 70, maar weet niet of dit de kleinste maat is, dacht het wel. Belangrijkste is dat hij er niet in verstrikt kan raken dus dat zijn armpjes niet in de slaapzak terecht kunnen komen. Jasper doen we pas sinds een paar weken in een slaapzak (nu nog een ongewatteerde) en hij is nu ruim 16 weken. Belangrijkste is om te kijken hoe hij erin past, maar met 4 weken is hij denk ik nog wel erg klein!

Strak instoppen dus! Meer ideeen zou ik zo snel niet hebben...

Groetjes Jacqueline

Hoi hoi

Je moet er even goed voor zoeken, maar er zijn gewoon slaapzakjes
in maat 56. En aangezien ze die maken, lijkt het me dat het geen
kwaad kan....wij doen het ook al vanaf 5 weken ofzo...

Succes!
Liefs Annet

HoiHoi,

Ik heb er toevallig van de week een gevonden, bij de Hema! Daar hebben ze maat 50/62 en groter. En ze zijn nog goedkoop ook, 12,50!
Let op, het werd al vermeld maat nogmaals, de opening van de armpjes mogen niet te groot zijn!!

Hi,

Tess slaapt al tijden in een slaapzak, een 70cm, je moet even kijken hoe de armen en het hoofdje zijn ten opzichten van de gaten, kunnen ze er niet in dan is het geen probleem. Ik kan vanaf hier natuurlijk niet zien hoe groot jouw kindje is.

In het kdv moeten ze in een slaapzakje slapen, ivm met voorkoming wiegendood. Ze mogen daar al heen vanaf 10wk, dus je kan vroeg beginnen. Ik weet niet meer precies wanneer ik bij Tess begonnen ben, vroeg dat wel, toen heeft ze even ingebakerd gelegen en nu weer sinds een week of 3 in het slaapzakje.

Succes!

Nands

Hi,

Tess slaapt al tijden in een slaapzak, een 70cm, je moet even kijken hoe de armen en het hoofdje zijn ten opzichten van de gaten, kunnen ze er niet in dan is het geen probleem. Ik kan vanaf hier natuurlijk niet zien hoe groot jouw kindje is.

In het kdv moeten ze in een slaapzakje slapen, ivm met voorkoming wiegendood. Ze mogen daar al heen vanaf 10wk, dus je kan vroeg beginnen. Ik weet niet meer precies wanneer ik bij Tess begonnen ben, vroeg dat wel, toen heeft ze even ingebakerd gelegen en nu weer sinds een week of 3 in het slaapzakje.

Succes!

Nands

Hoi Bianca of andere,

Ik weet niet of ik je er voor een klein prijsje een plezier mee kan doen?
Ik heb hier nog een ongebruikte (alleen 1x gewassen) slaapzakje van de hema.
Had een tweede gekocht voor het geval hij zijn eerste eens helemaal nat zou plassen ofzo! Ben hem echter vervolgens gaan inbakeren dus gebruik de slaapzakjes niet meer.
Het is een creme kleurige badstof (met binnenvoering)  slaapzakje in het kleinste maatje, ik geloof 56-68!
Ik hoor het wel als iemand er interesse in heeft anders zet ik hem op marktplaats.

Ben wel vrijdagochtend vroeg weg, we gaan een weekend naar Schier, dus mocht je even geen antwoord krijgen dan weet je waarom.

Groetjes Fenneke en Jente

Terug
Bovenaan