Slaapzak?

A

Anoniem

Guest
hee mama's,

omdat de nachten tot wel kouder gaan worden wil ik onze dochter van bijna 19 weken wel in een slaapzak laten slapen. Zijn er al meerder meiden die dat doen? Ben altijd bang dat ze het dan weer te koud of te warm krijgen..

Groetjes Chantal

hoi mijn dochter is nu 13 wkn en wij hebben dr va 10 wkn in een slaapzak,nog wel een zomerslaapzak(heb wel winter maar vind nog te dik),dit doen we en voor de kou en omdat ze anders dr bedje door walst....en smorgens of bovenin of overdwars ligt.
en nu met gaat t prima..omdat de slaapzak nog wel wat te lang is stop ik de uiteinde lichtjes in achteraan.succes groetjes jb

Hallo,

Ikzelf heb mijn zoontje (nu 4 mnd) al sinds hij ongeveer  5 weken  was in een slaapzakje. In de zomer met alleen een lakentje, nu met een dun dekentje. Hij was altijd erg onrustig bij het in slaap vallen en trapte zich bloot, ook als hij wakker is geworden speelt hij eerst altijd even en zo voorkom je dat hij afkoelt als hij z'n dekentje heeft weg getrapt.
Ik ken ook veel meer moeders die al vroeg zijn begonnen met een slaapzakje.
Volgens mij dus geen enkel probleem.
marlies

hoi,
Jelle is morgen 9 wk oud en hem doe ik sinds een weekje  in een klein slaapzakje (geen zomer en geen winter maar een beetje ertussen in)   ik heb dan wel zijn dekentje nog erop maar hij voelt niet warm aan. Ik heb hem een  slaapzak aangedaan omdat  hij zich helemaal blootschopt en van de kou wakker  werd (voor mijn gevoel dan he) . Slaapt nu ook zo'n 2  wk door s'nachts maar  ik weet niet of dat door de  slaapzak komt.  
groetjes Nicole    

Hoi Chantal,

Als je kindje 's morgens een lekker warm nekje heeft is het goed, niet te koud en niet te warm.
Mijn zoontje slaapt al sinds dat hij 10 weken is in een slaapzak omdat hij zichzelf bloottrapt 's nachts met nog een dekentje op bed.

Liefs Saskia

Lotte heeft sinds een week haar slaapzak aan. Maar alleen 's nachts en 's ochtends vroeg.

Groetjes, Marisa

hallo,

Onze zoon nu 11.2 weken oud had bij 5 weken dacht ik een trappelzak van de hema aan maat 56/62 met geen mouwen. Daarover heb ik nog zoon combinatie deken. Hij sliep met 5 weken door. Moet zeggen als ie weer een sprongetje maakt dat hij dan soms weer wakker is. Maar anders slaapt hij tot half 9 door.

Sochtends ligt hij nog gewoon onder de deken, heel soms als hij nog geen kabaal maakt, maar wel wakker is dan trapt hij de dekens van zich af.

groetjes

Diarich

Hoi. Die van mij slaapt al vanaf dat ie 3 weken is in een slaapzakje.. Ik heb dat bij mijn oudste ook gedaan, en die heeft erin gelegen tot ie 2,5 jaar was. Ik vind ze ideaal. In de zomer een dunnetje en in de winter heb je van die 4 seizoenen slaapzakjes, nou dan hebben ze het niet koud hoor hihi..
Gr. Anne-Marie

Terug
Bovenaan