slaapzak

A

Anoniem

Guest
Hallo mama ´s,

De slaapzakjes van ons dochtertje worden te klein. Nu zitten wij te twijfelen of we een combi sleeper slaapzak zullen kopen. Deze is veel duurder dan andere slaapzakjes, maar daarentegen wel weer voor  het hele jaar  bruikbaar. En er zit een opening in voor het auto stoeltje, dat lijkt ons ook wel handig.

Wat raden jullie aan? En heeft een van jullie ervaring met de combi sleeper? Heb je dan aan 1 slaapzakje genoeg of zou je wel 2 slaapzakjes kopen?

Dank je wel voor jullie advies.

Groetjes Sylvia

Hoi,

ik heb van merk combi sleeper een zomer slaapzak gekocht (vond de combi ook erg duur)
het is een fijne slaapzak, maar wel onhandig dat ie zo groot is, want mijn dochtertje komt uit de bakerdoeken en vind dat grote maar niets..
de hals opening is erg ruim, dus als je kindje veel rolt/kruipt is het niet zo veilig!!

succes met zoeken!
groeten missC

Ik heb voor beide kinderen gewoon goedkope slaapzakken, de combisleeper vind ik veel te duur. Je heb sowieso meer dan 1 slaapzak nodig, want hij moet toch regelmatig in de was. Voor 10-15 euro heb je een normale goede slaapzak. Mijn dochter wilde ook nooit een slaapzak met mouwen, dat was veel te warm voor haar. Wat mij betreft is het dus niet het geld waard. Ik koop gewoon slaapzakken bij de hema/prenatal/zeeman. Die passen goed en zijn niet duur. En je hebt ze nog in leuke kleurtjes/ motiefjes ook ;-).

groetjes,
Ikke mv 2

Hallo,
wij kopen ook gewone goedkopere slaapzakken. Voor het geld van de combisleeper heb je meerdere zomer- én winterslaapzakken! En dan kun je nog eens een andere kopen als je het motiefje zat bent .
Wij hebben er pas nog een bij de V&D gekocht, daar heb je best veel. En ook bij de Prenatal heb je een boel.

Succes met kiezen!

groet
Mandarijn

Hallo,

Wij hebben gewoon 2 zomerslaapzakken aangeschaft. Koop ze altijd bij de Hema of de Prenatal.
We hebben er 2 voor als de andere in de was zit.

groetjes

Diarich

hoi hoi,

Bedankt voor jullie reactie. Ik denk dat ik ook gewoon bij de slaapzakjes van de Prenatal en Hema blijf. Deze bevielen tot nu toe goed en de combi sleeper  is erg duur. Ik heb hem laatst ook gezien en het viel mij op dat hij vooral erg zwaar is. En de grote maat is wel enorm groot.
De reden dat ik stond te twijfelen is omdat er een opening voor het autostoeltje in zit. Een vriendin heeft mij laten zien hoe ik ons kindje in een gewone slaapzak mee kan nemen in het auto stoeltje - 1 beentje eruit. Dit is een makkelijke oplossing en wat iemand hierboven al schreef, je kan een hoop leuke slaapzakjes kopen voor het bedrag van de combi sleeper.

Jullie hebben we helemaal overtuigd..... lang leve de goedkopere slaapzakken.

groetjes Sylvia

Terug
Bovenaan