Slaapzak

Hai,

Liggen jullie kids nog in een slaapzak?
Jesse nog wel, maar ik wil eingenlijk er mee stoppen als de slaapzak te klein wordt.
Maar Jesse heeft meestal zijn deken niet meer over als ik s'ochtends bij hem kom, wil dan niet dat hij het koud heeft en hij is nogal gehecht aan zijn slaapzak, hoe los ik dit op??

Gr Linda

Mette slaapt met slaapzak en zonder dekentje. De slaapzak aan betekent lekker slapen voor haar dus voorlopig houden we hem erin. Het enige waar ik over nadenk is dat als we over gaan op een groot bed... Dan kan een slaapzak niet meer want als ze dan uit bed gaat struikelt ze. Ik ben wel benieuwd hoe andere van slaapzak naar dekentje zijn teruggegaan.

gr.Ing

Hoi Linda,
Daniëlle slaapt ook nog steeds (zelfs met die warmte!) met een slaapzak, ik heb het idee dat ze zich daardoor rustiger/veiliger voelt, vooral omdat ze zo woelt in bed. Ze ligt nu alleen nog onder een lakentje (met slaapzak dus) en 's ochtends ligt ze daar meestal niet meer onder.
Voorlopig denk ik dat ze ook nog wel in een slaapzak blijft slapen, ze zijn er ook in grote maten heb ik gezien.

Nou geen tips dus maar in ieder geval succes,
gr. Sonja

Hoi Linda,

Feline slaapt nu al een hele tijd in een groot bed en zonder slaapzak.
Is het niet mogelijk een grote slaapzak te kopen en deze zo te naaien dat er 2 pijpen zijn en ze er wel mee kunnen lopen? Want anders struikelt Jesse natuurlijk. En alvast eerst oefenen met een pyjama in zijn ledikant?

groetjes Maris

Eline slaapt ook nog met slaapzak.Ze ligt wel in een peuterbedje, maar kan prima lopen, ook met die zak aan!! Ze komt er niet mee uit bed, ze blijft altijd in bed net zolang totdat wij komen.

Bram slaapt ook nog met een slaapzak en dan zonder dekentje, Bram is erg gehecht aan zijn slaapzak en kan op dit moment ook niet in slaap komen als hij gen slaapzak aan heeft.........
het is voor hem een veilig gevoel en vindt het zelf ook wel prettig omdat ik dan zeker weet dat hij het niet koud kan krijgen 's nachts

liefs ilona

Bedankt voor de reacties!

het grappige is dat Jesse supergoed kan lopen met een slaapzak aan, ik moet er zo omlachen. Soms heeft ie zijn slaapzak een beetje open, en dan heeft ie een sleep achterzich dan lijkt hij net een klein koningkje, hihi.
Ik denk dat ik idd ook maar een grotere slaapzak straks koop.

Gr Linda

Hoi hoi,

Sven slaapt ook nog met slaapzak. De laatste dagen ritst hij hem elke keer open en roept dan: mama slaapzak uitgedaan!!!!
En dus had ik hem laatst echt de slaapzak helemaal uitgedaan met de boodschap dat hij dan maar zonder moest slapen.
Maar dat deed meneertje dus niet. Hij is er dus nog niet aan toe om zonder slaapzak te slapen.

Groetjes,
Maike

Terug
Bovenaan