slaapzak

Mijn dochter Julia is bijna 9 weken en begint zich bloot te woelen. Tijd dus voor een slaapzak, alleen een vraag. Hebben jullie hier ook nog een dekentje of lakentje overheen? Ik heb een gewatteerde slaapzak voor Julia,

HOi,

mijn dochter heeft ook sinds kort een gewatteerde slaapzak en hier slaapt ze in met alleen een rompertje en een heel dun joggingbroekje. Ik heb op dit moment wel een deken erover heen. Is een dun fleece dekentje. En tot mijn verbazing blijft ze er ook bijna altijd onder liggen.
Groetjes.

Hoi,

Onze dochter slaapt met haar pyjama in een slaapzak zonder mouwen en ik heb er dan nog een dekentje met lakentje overheen liggen. Ze vindt het heerlijk. Ligt er denk ik ook aan hoe warm je kindje het heeft en hoe warm het kamertje is.

groetjes

Hier hetzelfde probleem, ik zit nog te stoeien met de slaapzak: hij wriemelt zijn armpjes namelijk altijd boven de dekens uit en maait zichzelf dan weleens wakker. Hij slaapt dus een stuk rustiger als ik hem stevig inwikkel in bijv. een lakentje. Maar ja, het slaapzakje is wel lekker warm... Nu leg ik hem dus met kleertjes aan in bed, ingewikkeld in een lakentje, onder een laken + dubbelgevouwen dekentje.

Ik leg haar alleen in een winterslaapzakje, zonder mouwtjes, met een pyama aan. Omdat ik me afvroeg of dit niet te koud zou zijn heb ik dit bij het cb gevraagd en kreeg te horen dat dit goed was, als het winter wordt (als ik de weerberichten moet geloven deze week al:() dan ga ik er een deken bij overheen leggen.

Moet zeggen dat ik het wel lastig vind hoor.

ik heb een zomerslaapzak vaak aan bij hem.
daaroverheen dekentje en lekker strak instoppen.
ik doe hem wel een pyjama truitje aan maar geen broek.
op zijn kamer is het best koud.
maar hij slaapt heerlijk!!! wij slapen allemaal in koude kamers....

Julia slaapt in een Puckababy, die is niet echt dik.
daarover heen een lakentje en een dekentje.
Ze slaapt in een romper met shirtje erover en een katoenen broekje.
In haar kamer is het ook best koud, maar volgens mij vindt ze dat heerlijk.
Mijn man en ik houden ook van slapen in een koude kamer.

Terug
Bovenaan