Slaapzak?

Onze kleine meid is nu ruim 10 weken en tijgert sinds kort haar hele bedje door als ze slaapt of moet gaan slapen. Wij willen nu een slaapzak gaan gebruiken, wij denken dat dit er tegen helpt, is dat ook zo?

Daarnaast hebben we n winterslaapzak zonder mouwen gekregen maar hij lijkt zo dik! hoe weten we dat ze het niet te warm gaat krijgen?

alvast bedankt!
 
Je kunt de slaapzak aan het voeteneind 'instoppen'. En als ze tijgert met een slaapzakje aan is het minder erg als ze onder de deken vandaan komt. Als het zakje echt te dik is, hoef je eventueel geen (dik) dekentje te gebruiken. Gewoon kijken naar je kindje!
 
Wij hebben ook een winterslaapzak, en de kleine dwaalt niet meer door zijn bed.
Ik laat de slaapzak gewoon los liggen zodat kleine de beentje vrij kan bewegen.
Wij hebben de kleine met blote voetjes en blote beentjes erin liggen.
Snachts gewoon even voetjes voelen en als die lekker warm zijn is een extra deken echt niet nodig.
 
Wij hebben een winterslaapzak,zonder mouwen(meer omdat ik het een gevecht vind om die met meneer aan te krijgen).
Hij ligt er in met zijn pyama broek aan.
Wij stoppen hem wel in onder zijn dekbed en lakentje maar meer omdat hij dat prettiger vind,hij gaat nietslapen als hij niet is ingestopt.
Ok...wij vinden hem wel de volgende ochtend zonder dekbed in zijn bedje..
Warm heeft hij het nooit maar zijn kamertje is ook niet warmer dan 18graden.
 
onze kleine gaat ook het hele bedje door
daarom ligt ze in een slaapzak, maar ze kan nog steeds het hele bedje door maar blijft in ieder geval warm dat vind ik het belangrijkste
 
Een slaapzak gaat t "tijgeren' wel tegen. Je kan t inderdaad onder instoppen als je een lange slaapzak hebt.
Je moet ervoor zorgen dat de slaapkamer niet te warm is. Om te checken of mijn dochtertje t te warm heeft, voel ik in haar nekje. Als het klam is, heeft ze het te warm... succes!
 
Ons meisje is nu 9 weken en slaapt sinds 1.5 week in een slaapzak. Iedere keer lag ze maar tot aan haar knietjes onder de deken. We hebben een winterslaapzak met mouwen. Ze licht er in met een rompertje en een dun broekje en sokken. Ze vind het heerlijk. We gebruiken geen deken. Ze gaat nog het halve bed door maar ze ligt lekker warm.
 
Onze kleine Faye is nu 5,5 maand.
Vanaf 3 maand begon ze ook te tijgeren.
Een slaapzak gekocht en dat ging een periode geweldig.
Tot dat de kleine zelfs met slaapzak aan ging tijgeren en op de kop in bed ging liggen.
Op advies een SNOOZZZ gekocht en mevrouw ligt heerlijk te slapen.
Ze slaapt nu ook beter hierdoor.
Zij blij en mammie blij!!!!!!
 
Terug
Bovenaan