slaapzak

Hallo,

Ik vroeg me af of jullie de kleine in een slaapzak laten slapen en zo ja, vanaf wanneer en waarom wel/niet?

Midas slaapt gewoon onder een deken met een lakentje (9 weken).

groeten,
Leonie

Hoi Leonie,

Sara slaapt al sinds ze 5 weken is in een slaapzakje en soms dan nog onder een dekentje.

Ze slaapt in een slaapzakje omdat ze anders helemaal 'omhoog' kruipt in bed, met het hoofd tegen het hoofdeinde.
Daardoor werd ze nogal eens wakker en vaak erg koud.

hoihoi,,
die van ons slaapt al vanaf het begin in een slaapzak,, maar dan een die onder de oksels zit dat ze er niet in kan kome';)
ze slaapt er ook een stuk rustiger door,,

lieffsss...

Levy slaapt meestal bij ons in bed. Vind het heerlijk lekker tegen hem aan. Maar in zijn eigen bedje slaapt hij onder een dekentje en een lakentje. We hebben hem een paar keer in de slaapzak gelegt en dat vind hij maar vreemd. ;)

marina slaapt als het erg koud is in een slaapzakje met lange mouwen ,,, omdat het nogal koud is geweest snachts en zij der eigen blood schopt en dan is een pyama nog een beetje te koud ,,,dat bloodschoppen is een fam kwaal van mij hihi en als het dus minder koud is haal ik de mouwe er af !

Vince sliep al vrij vroeg in een slaapzakje.. We vonden hem namelijk telkens anders in zijn bedje.. wel leg ik nog een dekentje over hem heen voor extra warmte.. Vince blijft nu beter liggen in zijn bedje.. X

Terug
Bovenaan