slaapzak

Hey meiden,

Ff een vraagje tot wanneer gebruiken jullie een slaapzak voor de kleintjes?
Ik heb het idee dat tie hem zat is (los van feit waterpokken)
Maarja als ie 's morgens bij ons ligt ben ik HEEEEEEL blij met dat ding want anders is ons bed net een racebaan.....
Maarja alleen daarom kan ik hem niet omlaten natuurlijk!
Hij strekt altijd zijn beentje tegen de rits zeg maar.....
Twijfel om hem uit te doen, kan het natuurlijk gewoon proberen maar wil ff weten wat jullie hiermee doen.
Ik weet het namelijk niet meer van Floortje.... ;-p

Mijn oudste heeft in de slaapzak gelegen totdat hij naar een peuterbed ging. Toen was hij 2. Nooit problemen mee gehad, dat hij zijn slaapzak beu was eigenlijk. Ook Tim wil ik in principe in de slaapzak laten zolang hij in het ledikant slaapt. Hij crosst, zelfs met slaapzak, zijn hele bed door.

Ik heb hem nog lekker aan. En begin nu zelfs met zijn middagslaapje zijn broek uit en slaapzak aan. Heb het idee dat ie dan toch wat beter slaapt. (in ieder geval hoef ik niet op zoek naar zijn sokken ahahhaah) 's morgens bij mij op bed laat ik hem ook lekker aan. Hij is al zo snel met slaapzak aan, laat staan hoe hard hij gaat zonder ..... hahahaha.

hier ook nog steeds slaapzak hoort gewoon bij slaapritueel en moet zeggen dat mn oudste er tot hun derde in sliepen (scheelt dat ze niet zo groot zijn bij mij)

Hier ook nog lekker een slaapzakje hoor.... Margo heeft er tot haat 3e ingeslapen en ik ben dat bij Connor eigenlijk ook van plan. En idd wat zijn ze sne'mét slaapzak, laat staan 's ochtends!! Net een raceautootje :)

alicia is ook een racewagen met slaapzak. ze doet er hetzelfde mee als zonder slaapzak. wel heeft ze er 4 en die heeft ze allemaal al gesloopt!!! de rits bij haar voeten heeft ze gewoon los getrokken van de stof. zo word ze 's ochtends wakker met 1 been buiten de slaapzak

Terug
Bovenaan