slaapzak

Hoi meiden

Wij gebruiken altijd de buckababy als onze man gaat slapen, maar nu wilt hij hier overdag eigelijk niet meer inliggen, gaat dan huilen en wordt gefrustreerd. vannacht ook zonder gedaan, maar dat is niks, dan slaapt hij heel kort. Na de laatste fles is ook zo moe dat we hem ook gewoon in de buckababy kunnen leggen, zonder dat hij wakker wordt en dus gefrustreerd. Maar waar zal ik hem overdag in leggen. De dekens slaat hij snel weg, dus hij ligt snel alleen in zijn kleding. Nu zit ik te denken aan een slaapzak. Maar waar moet deze aan voldoen. Heb een kleine maat thuis liggen, maar de armschaten zijn veelste groot en rondom de nek zou jij ook wel mooier kunnen sluiten.
Welke maat zou je moeten hebben voor een man van 58cm en kleding maat 62?
Als hij groot genoeg is kan hij in de vervolg van de puckababy, maar daar is hij nu nog net even te klein voor
x yvonne

Ik leg jari altijd in een slaapzak in de box. 's nachts, als het koud is, pak ik hem een beetje in in een wrapper..meestal wurmt hij zijn armen er wel uit, mar het is net wat warmer voor hem. De slaapzak die ik heb ik vrij warm als daar nog dekens overheen moeten..
Maar van mij zijn de armsgaten ook veels te groot..maar de slaapzak is het iets groter dan hij zelf...dus volgens mij kan hij nooit erin verdwijnen..volgens mij moet je daar een beetje op letten..dat ze niet opeens op 5de bodem zitten..maar verder weet ik het ook niet

Luana slaapt 's nachts in de inbakerdoeken en overdag in een hydrofiele luier. Deze doen we in een driehoek en we vouwen deze losjes om haar heen. Ze slaapt er prima op!

Met een slaapzak zou ik mt 62/68 aanhouden nu. Hij is te koop want ik heb hem ook, weet alleen niet meer waar. heb deze al bij mn oudste gekocht. Hier passen ze prima in. Een dekentje kan prima, gewoon kijken of ze het nodig heeft.

Succes!
Liefs ciomama

Mijn meisje ligt overdag gewoon in haar kleding zonder zak in bed en snachts wel in een zak. Dit is er 1 van 70cm en dat gaat prima. Is denk ik ook wel per zak verschillend.

xx

waar je bij een slaapzak heel erg op moet letten is dat het hoofdje niet door het gat kan.
daar kan je maar op 1 manier achter komen:
slaapzakje aandoen, armen niet door het gat doen en de slaapzak dan voorzichtig omhoog trekken, over het hoofdje.
kan het hoofd erdoor dan is de slaapzak te groot, past het hoofd niet door het gat, dan is de slaapzak goed en kan je je kind daar met een gerust hart in laten slapen.
dat de armsgaten te groot zijn geeft niet. mijn jongste vond het heerlijk om 1 arm naast haar neer te leggen en haar andere arm lag op haar buik.... onder de slaapzak! ze bleef net zo lang huilen tot het armpje uit haar mouw was en onder haar slaapzakje lag.

bij de hema had je altijd kleine slaapzakjes. maat 50/56 en maat 62/68. even daar kijken of ze ze nu nog hebben dus :)

mijn zoontje (net een maandje) slaapt nu nog in een fleece dekentje. daar ligt hij helemaal ingewikkeld net als een inbakerdoek. dit doen we alleen savonds'snachts omdat hij zich dan fijner voelt.. overdags ligt hij gewoon in zn kleertjes te slapen, zonder deken.
hij ligt meerendeels in de box te slapen omdat hij dat fijner vind ( onze geluiden te horen)
tis hier warm genoeg dus er hoeft geen dekentje ofzo omheen.

nou ik hoop dat je zo genoeg weet over t slaapzakje :D dit is dus even waar je op moet letten.
qua lengte moet je trouwens opletten dat hij genoeg ruimte onderin heeft zodat hij niet met zn voetjes bij t einde van de slaapzak komt.

groetjes do

Terug
Bovenaan