slaapzak

Ik ga over 2 weken shoppen en dan ga ik zeker ook voor een slaapzak kijken. Ik wil een dikke met mouwen. Nu heeft hij een zomerslaapzak aan zonder mouwen maar ik heb hem van de week een pyjama met lange mouwen aangedaan omdat hij elke keer steen koude armpjes had want die laat hij niet onder zijn lakentje liggen. En jij? Al eentje op het oog?
 
Binnenkort idd ook op jacht naar dikke winterslaapzak met mouwen. Moet er nog wel even over nadenken want ze liggen nu alleen in een romper. Heb uiteraard wel een dunnere slaapzak zonder mouwen maar het is zo warm geweest. Hun kamer is nu vrij warm.

Misschien doe ik ze wel gewoon een pyjama aan en dan een dunne slaapzak. Ik weet het nog niet. Onder een lakentje en een deken liggen ze toch niet stil dus het moet wel warm genoeg zijn uiteraard.

Liefs
 
ja zo zat ik ook te denken Lynn , nee hier heeft hij nog geen deken laken . Slaapt overal in zijn ledikant meestal in hoeken hahaha . Ik heb de dikkere ook nog niet gezien .
 
oo oke tuurlijk , ik had de dikke slaapzak hiervoor van de Hema . Niet zo tevreden na 1x wassen zag het zo vervaagd de kleur en van binnen pluizen flink dus echt ruw . Dus nooit meer .
 
Bij de hema hebben die dikke, witte zachte die vind ik wel fijn......(met van die doorgestikte vierkantjes). Sommige winter slaapzakken worden na een aantal keer wassen veel dunner lijkt wel.
 
Terug
Bovenaan