Slaapzakje

Onze zoon lijkt niet onder de dekesn te willen slapen...constant trapt hij de dekens van zich af...hoe strak of los je ze ook neerlegt....

Hiervoor besloten om zo'n slaapzakje aan te schaffen en dat vindt hij volgens mij wel lekker.
Alleen heb ik nu een slaap zak met lange mouwen (manlief vind het ondingen omdat hij de armpjes er niet door heen krijgt haha) maar vind het nogal een dik ding...het is nu nog nie zo koud dus ben bang dat het te warm is....
Hiervoor ook maar een slaapzakje zonder mouwen aangeschaft...maar nu begin ik hier ook weer over te twijfelen of dit niet te koud is....of een romper met lange mouwen eronder... Ik weet het ff niet...

Jullie ervaringen tips hiermee?

Mmm doe het zo nu en dan ook wel.. gewoon een lekker slaapzakje aan,ik doe met korte mouw en een romper idd met lange mouwen eronder.de verwarming een beetje aan. moet niet te warm worden en gewoon onder de dekens erbij.. heb ik wel.

Ik heb de kleine meid dan gewoon haar truitje aan en dan de trappelzak.....
Officieel mag ze dan weer geen dekentje, maar ik stop het laken strak in hihihi.
Geloof niet dat ze het koud heeft hoor....

Wij hebben een slaapzakje met korte mouwen en dan inderdaad een romper met lange mouwen eronder en een pyama. Is denk ik wel genoeg. Maar blijft lastig he!

Terug
Bovenaan