slab TIP

Hoi,

Ik heb eigenlijk alleen maar een tip.
Ik vind die slabben zo'n gedoe, moeilijk schoon te krijgen, knoeien net naast de slab etc. etc.

Bij Prenatal hebben ze van plastic een slab waar ook de armpjes erin gaan (soort jasje)
ideaal. Even doekje na het eten over de slab, en klaar. Kan ook in machine gewassen worden.
Het kost wel 5.99 of 6.99 (weet het niet even niet meer), ik vind het het meer dan waard.

groeten.

Hoi

Dat is nou toevallig! Wij hebben vorige week ook bij prenatal zo'n slab aangeschaft.
Het is inderdaad een ideaal ding!
Sem zit tijdens het eten vaak met z'n mouw in zijn mond en die groente en fruit vlekken krijg je er al bijna niet uit dus geniaal ding.
Ik raad het ook iedereen aan!

liefs marjan

Hoi hoi,

Ik heb een slab van Koeka gekocht van badstof ook met armen er aan, maar die was vreselijk duur €12.50!

Op de markt heb ik fleece-stof gekocht in het roze en paars. De koeka slab heb ik uit elkaar gehaald, overgetrokken op de fleece-stof en uit iedere lap kon ik 4 slabben halen.
Mooi lint langs de randen als afwerking en een leuke afbeelding op de slab strijken (vlinder bijv). Nu heb ik 8 slabben voor nog geen €20.00. Oh, de Koeka-slab heb ik weer terug in elkaar gezet natuurlijk!

Maar jullie tip is ook super!

Groetjes, Marieke
mama van Lyanne 18-08-2006

Terug
Bovenaan