slab

Dragen jullie kids nog een slab tijdens het eten? Isabelle wel. Zodra ze er geen aan heeft zitten echt heel haar kleren onder eten. Ik probeer te oefenen netjes te eten, maar dan smeert ze bv haar vieze hand af aan haar trui of haar vieze mondje...
Ik vind haar eigenlijk best al groot voor nog een slab...

Groetjes Babybelle

Ilona draagt al even geen slab meer. Op zich eet ze meestal wel redelijk netjes. Haar snoetje en haar handjes zitten weleens onder de appelstroop ofzo, maarverder niets.

Bram draagt heel af en toe nog een slab......
meestal niet meer maar het ligt heel erg aan zijn bui , soms vind hij het heerlijk om flink te smeren en krijgt dan 1 om

Sven wil dit al lang niet meer. Behalve als we macaroni met tomatensaus eten, dan is het verplicht! haha.
En ach, als er een vlek in komt tijdens het avondeten vind ik het niet zo erg. Hij gaat daarna toch in bad en de kleertjes dus in de was.

Groetjes,
Maike

Jesse eet nog wel met een slab,omdat ik het prettig vindt.Met brood eten niet altijd,ik heb liever dat de slab vuil wordt dan zijn kleren.Maar nu ik er over denk, de slab is al tijden schoon na het eten....

Daniëlle heeft tijdens het avondeten altijd een slap om (zo 1 met mouwen), ze eet op zich wel netjes maar ze veegt altijd dr handen af aan dr truitje. Dus vandaar een slab!

Terug
Bovenaan