slabbers

hmimes

New member
Ik gebruik meer dan 5 slabbers per dag en vindt die met klitteband achter handig had ze van de ikea .
Ik kan geen andere vinden die met koortjes en zo vindt ik niet handig . Welke gebruiken jullie ?
 
Ik gebruik momenteel gewoon een hydrofiele luier. Leg ik om hem heen zodat wat hij uit zijn mond laat lopen niet steeds over zijn kleren heengaat.
 
Wij gebruiken af en toe ook een hydrofiel, maar Zoë ligt vaak zo te maaien dat die doek elke keer weg ;-)

Wij hebben ook veel slabbetjes die je over het hoofdje trekt. Het gat is wel wat groot (zuslief heeft ze ook gedragen) maar dat is wel makkelijk om en af doen.

Op zich drinkt Zoë vrij netjes, dus als ze niet spuugt direct na de voeding, kunnen wij hetzelfde slabbetje soms voor meer voedingen gebruiken.
 
Zoveel, spuugt hij dan zo erg na elke voeding? Ik gebruik alleen nog maar een spuugdoekje. Bij de hema verkopen ze trouwens ook slabbetjes met klitteband. Ik zelf heb slabbetjes die je over het hoofdje moet doen maar nog niet in gebruik dus.
 
die van mij spuugt ook als hij in het wiegje ligt en overdag als die wakker is . Dus een spuugdoeje heb ik er nog bij als die moet boeren . Ik laat slabbetje dus om als die slaapt ja , anders elke keer andere kleren .
 
Ik gebruik alleen spuugdoekjes. Maar geef ook bv.. En als ze naar bed gaat of in de box na het drinken, leg ik een doekje onder haar hoofdje. Als ze dan spuugd vervang ik het doekje
 
Terug
Bovenaan