slabbertje nat bij elke hap eten ?tip

hallo dames
als ik me baby pap geef uit de bord groente of fruit en ik laat haar water drinken met de beker ik weet niet komt het misshien daardoor de slabbertjes gaat altijd nat en vies worden en elke dag doe ik kleren wassen enz jullie weten toch ik doe eerst de naylone slabbertje net als plastic en erboven slabertje van stof dan gaat het niet komen maar komt het soms wel op de kleren echt veel?hebben jullie misshien tip voor mij dat ik kan proberen
liefs adama

Ik zal het wel niet goed begrijpen hoor maar zijn slabbetjes daar niet voor?
Nat en vies worden?
En tja die kleren die hou ik ook geen 2 dagen schoon dat is ook elke dag opnieuw schone kleren...Dus mijn tip: leg je erbij neer daar zijn het kinderen voor

Groetjes Saskia

Ik sluit me aan bij Saskia.
Bij ons blijven de slabbetjes (paar per dag) en kleertjes niet schoon en droog, dus ook bij ons elke dag schone kleertjes.
Bij mijn oudste blijven de kleertjes ook niet elke dag schoon, vooral niet als ze buiten heeft gespeeld, dus ook zij krijgt elke dag schone kleren aan.

ja logish he  maar ik wou toch tip vragen het wordt echt te nat ik doe eerst plastic slabbertje en daarna stof dan wordt haar kleren niet nat maar tja toch elke dag nieuwe kleren aan doen babys kinderen de wasmashine draait elke dag bijna liefs adama

Terug
Bovenaan