Slabbetjes schoon?

Beetje huishoudelijke vraag misschien, maar hebben jullie dat nou ook, dat je die slabbetjes soms gewoon niet schoon krijgt? Zelfs op 95 graden niet! Tegenwoordig zet ik ze na gebruik gelijk in het water, maar ook dat helpt niet. Er blijven lelijke vlekken inzitten, terwijl 't echt niet veel bijzonders is: fruit, groente en een keer wat liga-geknoei.
Wie heeft een tip om ze mooi schoon te krijgen en te houden? Je weet wel dat ze gewassen zijn, maar 't staat zo stom die bruinige vlekken erin!
Alvast bedankt voor jullie reacties!
 
Hier ook bleh die vieze vlekken. Nu staan ze in de vanisch te weken (weet eigelijk niet eens hoe je het schrijft ben benieuwd of ze er schoon uitkomen.

groetjes joyce mama van Mara
 
Hoi Lies,

Vanish zit in een grote felroze pot. 't Is een poeder om mee te weken, te koop bij de supermarkt.
Ik heb het, en het werkt wel, maar voor de slabbetjes doe ik het niet hoor. Zodra ik er eentje om doe, is het toch meteen weer vies--niemand ziet meer of dat dan een oude of een nieuwe vlek is; daar kan ik me niet meer druk om maken. Heus, het went, of het kost je veel tijd.

Groetjes
Michelle.
 
nou die vanish werkt bij niet hoor,, en inderdaad het went, als het bij mij echt te gek wordt( dus echt vieze vlekken) zet ik het in de bleek nou dan is het wel schoon hoor, en dan natuurlijk in de wasmachine, wat ik ook weleens doe is gelijk na het eten met biotex wassen dan verdwijnt de vlek ook gelijk!! veel succes met wassen haha
 
Het is inderdaad een hoop moeite om vlekken weg te krijgen die er daarna meteen weer op zitten. Als een slab er echt niet meer uitziet gooi ik hem weg, maar schone vlekken daar stoor ik me maar niet meer aan.
 
Terug
Bovenaan