Slabbetjes

<p>Welke slabbetjes raden jullie aan?</p><p>Onze dochter heeft toch best wat mondjes per voeding. Ik gebruik badstoffen slabbetjes maar het loopt er soms gewoon af.</p><p> </p>
 
Ik vind die van de Zeeman van €1 per stuk met touwtjes (roze, blauw of wit) de beste. Ze zijn spot goedkoop en lekker groot.
https://www.zeeman.com/nl/baby-slab-2-pack-aav000028173.html?utm_source=tradetracker&utm_medium=affiliate&utm_campaign=always_on_nl&utm_term=Delupe%20NL&utm_content=1912447_Algemeen%202

De touwtjes vind ik ideaal, want knoopjes trekken ze los als ze ouder worden of worden te strak om de nek en klitteband plakt op den duur niet meer. Deze slabben van Zeeman gaan echt super lang mee.

Je hebt ook slabben met touwtjes van andere merken, maar ik weiger echt €5 of meer voor 1 slabbetje te betalen...
 
Hoe oud is je dochter? Het klinkt alsof ze nog een baby is, klopt dat? Ik gebruikte toen vooral hydrofiele doeken als 'slab'. Lekker groot, neemt goed vocht op en kan je ook echt nek enzo mee bedekken. Ideaal voor spugers. Je kan er niet genoeg van hebben! 
 
Hydrofielen ja. Golven met melk. Soms hadden we wel een hele stapel op een dag nodig ? En toen ze in een stoel mee ging eten bibado bib.
 
Ik ben ook fan van die van de zeeman. Kunnen ook lekker heet gewassen worden. Sluiten door de touwtjes mooi aan en zijn ook nog lekker betaalbaar.
 
Ik heb stoffen slabbetjes nooit handig gevonden. Toen hij nog borstvoeding kreeg gebruikte ik een grote hydrofiel en voor het eten vind ik die siliconen met zo'n opvangbakje ideaal. Die gebruiken we nu met twee jaar nog steeds. Hij eet vaak nog een tweede ronde uit zijn slab ?
 
Terug
Bovenaan