Slagharen met schoonouders???

Hey,

Ik zit met een dilemma: Mijn schoonouders willen Sam meenemen naar slagharen. Op zich best leuk maar heb wel een paar maartjes. 1 ben niet z'n fan van mijn schoonmoeder. 2 Sam zal hhar middagslaapje dan niet doen en 3 ben ik bang dat ze overal in en op gezet wordt. Ik wil dus niet dat ze op een pony wordt gezet (om maar een voorbeeld te noemen)
Wat moet ik doen: me niet zo aanstellen en Sam gewoon mee laten gaan of zeggen dat ik vind dat ze gewoon 's middags moet slapen en dus niet mee kan.

Wie is er in slagharen geweest en is het leuk voor die kleintjes???

Groetjes Patries

Ik begrijp dat je er zelf niet bij bent... Ik persoonlijk zou haar dan niet mee laten gaan. Zeker niet zonder middagslaapje en vooral ook omdat je zelf al geen fan ben van je schoonmoeder.
Aan de andere kant is het idee natuurlijk hartstikke leuk en zal het vast wel meevallen wat ze eventueel verkeerd met haar zullen doen. Ze zullen haar toch zeker niet in wilde dingen zetten. Je kan er wel van uitgaan dat ze goed voor haar zullen zijn...Maar waarom ga je zelf niet mee?

Groetjes Babybelle

Ze hebben vrijkaartjes gewonnen en ze willen dan de kleinkinderen meenemen. Ze hebben gelukkig niet gevraagd of Dani mee kon. Die heeft daar helemaal niks. Er gaan dus ook nog een nichtje en neefje mee. De een is super lief, de ander niet zo heel slim en voorzichtig met Sam.
Mijn schoonvader is gelukkig wel een hele hele lieve opa.
Ik heb nog even, hoop op nog meer reactie's

Hoi Patries,

Ik begrijp je zorgen en als je je schoonmoeder al niet zo graag mag, wordt het natuurlijk nog lastiger.

Toch zou ik het zelf wel toelaten. Ook ik ben best beschermend naar Sven toe maar ik ben er van overtuigd dat de opa's en oma's altijd het beste voor hebben met hem en ook extra voorzichtig met hem zullen zijn. Als je bij jezelf nagaat ben je toch ook altijd nog iets voorzichtiger met een kind van een ander?

Ik zou met je schoonouders overleggen wat je echt niet wil. Zij kunnen dan beslissen of ze Sam dan alsnog mee willen nemen of niet.

Enne, ik heb altijd zoiets van: laat Sven maar lekker doen. Dan is het maar een keertje anders dan anders. Als het voor hem een feestje is, mag dat best een keer.

Groetjes,
Maike

Hoi wat een lastig dilemma! Ik heb ook niet 1,2,3 een oplossing.
Wij zijn pas geleden ook naar Slagharen geweest alleen was Daniëlle toevallig net ziek aan t worden en was totaal dr zelf niet. Maar ik vond persoonlijk dat er nog niet zo heel veel attracties zijn voor die kleintjes. En je zegt ook al dat je niet dol bent op je schoonmoeder en je wilt niet dat Sam haar slaapje mist. Misschien gewoon maar naar je gevoel luisteren en zeggen dat je Sam nu nog te klein vind. Ik vind het persoonlijk ook altijd erg belangrijk dat Daniëlle dr middagslaapje houdt, vooral omdat ze anders helemaal van slag is.

Nou succes met je beslissing en laat je ons nog even weten wat je doet?

Groetjes van Sonj

hoi,

begrijp wel goed dat je je zorgen maakt helemaal omdat je je schoonmoeder niet zo mag, maar ik zou Alice wel mee laten gaan. Blijkbaar zien je schoonouders het zelf wel helemaal zitten en dat vind ik wel heel belangrijk.
ik vind het daarnaast eigenlijk ook we goed dat het af en toe gewoon eens anders dan bij jezelf gaat en misschien mist ze haar middagslaapje maar slaapt ze wel in de auto (weet niet hoever het rijden is).
En daarnaast idd misschien aangeven wat je niet wil.

Groetjes en sterkte met je beslissing!
Alberdien

hoi

wat een lastige situatie zeg...
ik zou zeggen, luister naar je gevoel want jij moet je er ook goed bij voelen
ik woon vlakbij slagharen en ben er dus ook heel vaak geweest maar ikzelf vind niet dat het nu al iets is voor die kleintjes
het zou denk ikleuker zijn als ze iets ouders is

liefs ilona

Terug
Bovenaan