slap gepraat

Hallo Dames,
Ik wil even zeggen ik reageer niet altijd op iedereen maar ik ben wel regelmatig hier te vinden en soms plaats ik eventje een reactie.
Ik vind het een erg leuke mamaclub bij jullie.
Kan ik lekker mijn ei kwijt.
Verder vind ik het onzettend leuk dat het niet een super grote club is.
bij bijvoorbeeld babybytes zit je met 100 mammie's en dan kan ik het echt niet meer bijhouwe en zo valt het lekker te doen.
Kunnen jullie nog een beetje genieten van je zwangerschap?
groetjes jetske

Hey PrinsesHanna,

Ik zit ook wel eens bij baby-bites.
Een wonderlijke site waar je soms van je stoel valt van de blogs die er te lezen zijn.
In halfgebakken nederlands en vele vloekwoorden praten ze over hun slecht sex-leven, slechte relaties, en andere problemen.
Zo nu en dan vind je er een leuk blogje van iemand die ook daadwerkelijk ong. even lang als jou zwanger is.
Daarom ben ik ook zo blij met deze mama-club.
Vind het prettig dat er zo nu en dan een lijstje wordt gemaakt van wie er nu allemaal lid zijn, want soms ben ik het even kwijt.

Nou nu weer genoeg slap gepraat van mij.
Fijne dag iedereen!

Hoihoi,die site ken ik niet,maar zo te lezen mis ik niks haha

Ik ben ook maar heel toevallig hier terecht gekomen en toch fijn dat je nu een heleboel met elkaar kan delen terwijl in je "echte" leven nog niet veel mensen zijn die het weten.

En het is toch geweldig dat we nu een cluppie hebben die allemaal in de zelfde maand moeten bevallen.Het zou lachen zijn als we tegen die tijd nog steeds contact hebben :)

Dus....voorrallll doorrrrgaaaannn met slap gepraat hoor haha ;-)
Dat is toch ook wel eigenlijk 1 van de dingen waar ik het beste in ben :)

Terug
Bovenaan