slap in mijn armen en benen.

de laatste paar dagen ben ik heel slap en heb een moe gevoel in mijn armen en benen enzo. net of daar alle energie uitloopt ofzo. ik weet niet hoe ik het moet uitleggen.
ik eet heel goed en gezond, dus daar ligt het denk ik niet aan. ook slaap ik s'middags meestal 2uur perdag. als ik dan wakker wordt, ben ik helemaal futloos. hebben meerdere hier last van en herkennen jullie dit?
iemand tips?

groetjes van mij
 
mmm computer vastgelopen dus nog maar eens typen.

de verschijnselen komen me bekend voor van hypoglykemie (te laag bloedsuiker gahalte) wordt je hartstikke slap van. Wellicht kan je voordat je gaat slapen iets eten (bruine boterham oid) zodat je als je wakker wordt niet een glucose tekort hebt. Je kind gebruikt immers glucose om te groeien.

Misschien moet je je vk of je ha vragen.
 
hoi liesbeth en angela.
ik heb geen te lage of lage bloeddruk. die is 110-75. maar mijn suikergehalte gaat wel heel snel omlaag. terwijl ik over de hele dag toch brood eet enzo. bruin met kaas ofzo.
ik moet volgende week weer naar de vk. dan geef ik het wel aan. ik hoop niet dat het zwangerschapsdiabetes is ofzo.
alvast bedankt!
 
Hoi,

Ik heb er ook last van, al vanaf het begin, toen ik 13 weken was, was ik weer fit. Maar met 19 weken sloeg de vermoeidheid weer toe. Ben nu 31 weken en moet nog elke middag gaan slapen, maar nog ben ik moe, hoelang ik ook slaap. Ik heb dan wel een lage bloeddruk, maar die heb ik altijd al gehad, dus daar ligt het niet aan. Ook heb ik verder geen dingen (zoals te laag bloedsuiker gehalte). Ik weet dus niet waar het aan ligt, maar goed, je lichaam is zich ten eerste aan het voorbereiden op een topprestaie en ten tweede, je lichaam veranderd en dat is ook behoorlijk wat.

Succes!

Liefs Mariska 2
 
Hoi anoniem, ik weet niet hoelang je zwanger bent. Ik ben net naar het ziekenhuis geweest voor suikertest (3 werkdagen voor de uitslag ivm de post @#$%$#, maar ok) Het rare is dat op internet eigenlijk geen symptomen worden genoemd voor zwangerschapsdiabetes alleen en groot kind en veel vruchtwater en het schijnt tussen week 23 en 28 te ontstaan.
 
ja je hb gehalte kun je zo bij de asistente van je ha laten controleren hierdoor kun je vreselijk moe en vutloos voelen dit is een veel voorkomende kwaal bij zwangere vrouwen.
succes
 
Terug
Bovenaan