slap

Hoi,
Ik ben 9 weken zwanger en ik voel me behoorlijk rot.. Last van mijn maag, steeds honger en als ik wat eet dan wordt ik misselijk. Ook ben ik steeds zo moe en slap. Herkennen jullie dit? En hebben jullie misschien tips? Nog een laaste vraagje. ALs je besluit om geen borstvoeding te gaan geven krijg je dan een injectie na de bevalling? Bedankt voor de reactie en sterkte allemaal.
 
Hoi anoniem,
ik denk dat je op het verkeerde forum bent belandt;de meeste van ons moeten nog zwanger worden en vaak voor de eerste maal.dus kunnen we er weinig over kwijt.mischien is het zwanger zijn forum een betere plek en februari 2005 forum. succes en sterkte!
gr. petra

En natuurlijk gefeliciteerd!!
 
Hoi,
die verschijnselen zijn heel normaal, de een heeft ze wel de ander niet. Je krijgt na de bevalling alleen een injectie als je resus negatief bent, dat heeft niks te maken met borstvoeding. Laat je nog eens goed voorlichten over borstvoeding, daar heb je nu genoeg tijd voor om je erop voor te bereiden. Het andere forum is inderdaad passender voor jou vragen, kan hard aankomen voor de mensen die zwanger willen worden.
Groetjes,A.
 
Terug
Bovenaan