slap!

Hoi meiden!

Ik ben nu 18 weken, ben niet meer ziek en voel me super! Ik voel de kleine ook al bewegen en dat maakt me blij .  Alleen af en toe  als ik in huis wat aan het doen ben, voel ik me slap en week in mijn lichaam. Ik kan dan eigenlijk niet veel gedaan krijgen, mijn spieren en mijn buik voelen dan helemaal slap aan. Moeilijk te omschrijven hoe het precies voelt. Herkent iemand dit? Ik denk niet dat het ernstig is, maar ben benieuwd of het een meer gehoorde 'klacht' is bij zwangerschap.

Groetjes
Astrid

Heb je ook van die zware benen, bijvoorbeeld als je de trap oploopt?
Ik heb zelf een lage bloeddruk en ijzertekort, en die twee willen wel voor dat slappen of dat zware gevoel zorgen... Daarnaast ook duizelig en dat slappe gevoel kan soms ook doorslaan naar misselijkheid. llemaal symptomen van lage bloeddruk en ijzertekort...

Ik ben zelf zwaar aan de roosvicee ferro, :) en ik weet niet of je minder zout eet nu, maar bij een lage bloeddruk hoef je daar niet in te minderen, (je moet ook geen kilo's zout gaan vreten, :p maar bij lage bloeddruk kun je gewoon blijven eten zoals je dat altijd deed).

heb zelf geen ijzer tekort, maar heb wel altijd wat zoute drop bij de hand voor mijn bloeddruk.
en heb s"avonds met het naar bed gaan last van "restless legs"(onrustige benen)
dit klink heel erg voor mensen die invalide zijn,maar om mijn kwaal uit te leggen wil ik het liefst s"avonds als ik in bed ligt mijn benen ff naast mijn bed gooien ze zijn dan zwaar en moe en onrustig, weet van mijn vorige zwangerschap dat dit te maken heeft met vitamine B tekort maar goed ik eet elke dag 5 sneetjes bruin brood daar zit toch al veel in dacht ik en verder eet ik ook weer goed.
Ik mag met die paar kleine kwaaltjes niet zeuren van week 5 tot week 11 ben ik zo ziek geweest dat ik 13 kilo af was gevallen en tot 2 keer toe een week in het ziekenhuis gelegen en aan het infuus, en nu met 18 weken zwangerschap zit ik bijna weer op mijn eigen gewicht en voel me goed dus je hoort me niet klagen maar zie dit als ervaring uitwisselen ha ha
allemaal een fijne zwangerschap en hopen dat we niet te veel kwalen krijgen

liefs maggi

Terug
Bovenaan