slapeloosheid en hoge bloeddruk

hallo meiden,ik weet niet of het bij de laatste loodjes hoort.maar ik ben al 5 nachten aan het spoken.totaal slaap ik echt maar 2,3 uurtjes.en mijn vriend maakt zich dan ook zorgen.gisteren bij de vk had ik een te hoge bloeddruk:150/100,met als gevolg dat we vandaag naar de gynaecoloog gaan.ik ben ook helemaal in de stress of ik het allemaal wel goed ga doen,en hoop echt niet dat ik hoef te blijven.maar als dat het beste is dan wel.ben er nu bijna,en sta op punt van instorten.zou zo graag lekker willen slapen.overdag slapen lukt ook niet,van de huisarts al valeriaandragees gekregen.wie herkent linda.
 
heeej linda!

geen self-fullfilling prophecies he.
tuurlijk kun je het, kan me voorstellen dat je doodmoe bent en gestresst raakt van het niet-slapen. (en daardoor weer een hoge bloeddruk hebt)
hou je taai, t is gauw voorbij!! geloof in jezelf, dan komt t allemaal goed ;)

ilse

ps ik slaap ook beroerd, maar hou me maar gewoon gedeisd en probeer er niet teveel van te balen. het hoort er inderdaad gewoon bij (verhoogde waakzaamheid) en je rust ook uit als je gewoon ligt. misschien lekkerder voor jezelf om op de bank te liggen? daar val ik vaak per ongeluk nog wel eens weg, terwijl ik in bed mijn vriend OOK wakker houd. wel spannend met het oog op evt brekende vliezen maar daar neem ik een zeiltje voor mee (voor t geval dat).

slaap lekker!
 
Terug
Bovenaan