<p>Goedemorgen dames,</p><p>Ik zit met een probleem en ben benieuwd of er ervaringsdeskundigen op het forum zijn. </p><p>Ik slaap al weken erg slecht zonder aanwijsbare reden. Het begon met slechts 4 uurtjes slaap totaal op een nacht, maar sinds een week heb ik er zelfs nachten bij zitten waarin ik helemaal niet slaap, echt 0 uur. Overdag kan ik ook niet bijslapen puur omdat ik niet in slaap val. </p><p>Zelf vanalles geprobeerd, geen cafeïne meer, geen schermen meer, apart van partner gaan liggen, rooibosthee en zelfs melatonine pilletjes van de drogist. Allemaal zonder succes. </p><p>Gezien me dit opbreekt kon ik vanochtend om half 8 bij de ha terecht. Gezien ik eruit zie als de cast van de walking dead geloofde hij me meteen haha. Hij heeft me nu tamezepam voorgeschreven, slaappillen dus. </p><p>Hij vroeg me alleen (hij is op de hoogte van mijn kinderwens) of ik zwanger ben of misschien kan zijn. Ik zei oprecht ik hoop van wel maar tot nu toe niet, 15 oktober is mijn NOD dus dan weet ik het pas zeker. Hij heeft mijn urine toen getest en die gaf aan niet zwanger te zijn. Balen natuurlijk maar ik kreeg wel die pillen gelukkig. </p><p>Maar nu lees ik de bijsluiter en er staat duidelijk in NIET gebruiken bij mogelijke zwangerschap of zwangerschap ivm bijwerkingen foetus. Ik zit intussen dan ook weer te dubben, tja mijn hcg zou bij een eventuele zwangerschap nu ook nog niet meetbaar hoeven zijn. Dus straks is het raak en richt ik schade aan door die medicatie. </p><p>Zijn er hier dames die slaapmedicatie hebben gebruikt tijdens de zwangerschap? En hoe ging dat? Gezonde baby?</p><p> </p><p> </p>