Slapeloosheid

Goedemorgen,

Hier mijn eerste keer weer dat ik om 6 uur naast mijn bed sta. Bij de vorige zwangerschap heb ik heel wat ochtenden om 6 uur naast mijn bed gestaan. Wakker en niet meer in slaap te krijgen.
Herkenning?

Nu ben ik toch al een slechte slaper en krijg ik hier onderzoeken voor, maar als het nu al zo gaat.... Brr... ik moet nog ruim 5 maanden!

Elk nadeel heeft natuurlijk zijn voordeel: ik heb zojuist heel mooi de dagaanbieding van onze zoon op intertoys kunnen bestellen! Want het is nu nu druk op internet en zo hoef ik ook niet naar de winkel... We bekijken het maar van de positieve kant.

Gr. Tamara.

Ja hoor! Helaas herkenbaar!
Eenmaal wakker kan ik niet meer in slaap komen. Hoe moe ik me ook nog voel.
Maar ja, de kindjes zijn ook vaak vroeg wakker, dus ga ik er gewoon uit. Alvast wassen en aankleden en dan zijn de kindjes wakker. Hebben we gewoon lekker een lange dag zullen we maar denken ;-)
En manlief ligt dan nog op 1 oor, want die kan echt enorm uitslapen (in het weekend, als we hem de kans geven ;-) )
Maar soms baal ik er ook wel van hoor! Nou kan ik niet zwanger ook niet heel goed uitslapen hoor, dus het is nu hooguit 1 of 2 uurtjes dat ik vroeger wakker ben.

Groetjes Suus

Terug
Bovenaan