slapeloze nacht..

Wat hebben wij vannacht waardeloos geslapen!!!!!
En niet van Loek, die heeft heerlijk geslapen. Van een MUG! Ik wordt nooit gestoken, dus ik heb daar nooit last van, maar ja... je gunt je kleine hummel geen muggebult! Dus wij op zoek met de lamp aan, vlak na de voeding. Hand over Loek zijn ogen zodat hij doorslaapt. Zit die rot mug op een muur, hardstikke duidelijk... ziet mijn man 'm niet omdat hij zijn lenzen niet in had. Daarna was hij foetsie en niet te vinden. Wel te horen, want telkens als we gingen liggen, kwam hij weer voorbij zoemen!!!! Mijn man kwam erg makkelijk weer in slaap, maar snurkte steeds erg hard, waardoor ik niet in slaap kwam. Uiteindelijk is hij na 2,5 uur op de bank gaan liggen, maar voordat ik weer in slaap viel, was het bijna tijd voor de volgende voeding.

aaaarrrrgghhhhhh! Ben moe!
En als mijn kleine schat nou eens goed zou slapen overdag, dan deed ik ook een dut. Maar ja... max 45 minuten. Voordat ik in bed lig en slaap, meldt hij zich weer. Volgens mij lig ik vanavond samen met hem om 18.30 uur op bed!

(ik snap best dat dit voor jullie misschien weinig amusementswaarde heeft, maar ik moest het even kwijt!)

Ha Rosanne,

Ik moet eigenlijk wel een beetje lachen om je verhaal!! Die rotbeesten moeten mij altijd wel hebben. Ik ga ook niet slapen voordat dat rotbeest(je) gevangen is!! Het lijkt wel of ze bijna in je oor kruipen hihihi
Wel vervelend dat je daardoor een rot nacht hebt gehad, misschien kun je toch nog wat bijslapen vandaag. En vanavond eerst op jacht!!!

groetjes Sonja

ohh vreselijk irritant! Een paar weken geleden begon bij ons ook de muggenplaag. Ik heb direct via internet een grote vierkante klamboe gekocht (vierkant zodat de stof recht naar beneden valt en niet over je gezicht gaat hangen, is ook irri). echt een aanrader.
volgens mij via klamboe.nl of zoiets.

Wat om elke nacht op jacht  te gaan heb ik geen zin in. Bovendien vliegen er gedurende de nacht weer nieuwe muggen binnen.  

irritant he die krengen?wij hadden van de week een dikke bromvlieg op onze kamer.toen ik hem langs hoorde zoefen deed ik liggend met mn benen in de lucht(ja,sorry,ik ben niet de charmantste)het licht aan en ik om me heen kijken of ik hem zag...na bijna 5 minuten turen zag ik dat hij op mn grote teen zat!!ik lag echt in een deuk.ik heb hem toen vriendelijk de deur gewezen,want anders zou ik idd ook geen oog dichtdoen.
vanavond eerst maar op jacht voor jullie naar bed gaan!!
groetjes kari

Terug
Bovenaan