Slapeloze nacht...

Wat ik op dit uur achter de computer moet..?
Geen idee!!

Maar m'n benen zijn zo gruwelijk gezwollen door het vocht, dat ik er niet van kan slapen. Ze zijn echt enorm en lopen in een stuk door van m'n heupen tot m'n tenen, zonder knieen en enkels... echt heel charmant...

Net n uur met m'n benen omhoog op de hoge leuning van de bank gelegen, in de hoop dat het iets zou afnemen.
Niet dus.
Zucht.
Op m'n rug slapen met kussens onder m'n voeten is VRESELIJK, daar krijg ik echt n beetje ademnood van. En de kleine ook.
Maar bij t om mijn zij liggen, kloppen m'n benen weer zo vreselijk.
Zucht (2)

Gelukkig jeukt m'n almaar groeiende buik ook ENORM, om het gevoel van algehele misere maar even te completeren...

k ga nog maar n paar liter vocht drinken, in de hoop dat ik het er dan allemaal uit plas...
In asperges, bleekselderij en ananas en andere vochtafdrijvende middelen  heb ik op dit uur niet zo heel veel zin...

En dan maar weer naar het tevreden gesnurk van m'n echtgenoot luisteren..

Zucht. (3)

liefz
Liz

hoi hoi, ik hoor eigenlijk op het oktober forum, maar wilde hier toch even op reageren!!
Zo te horen heb jij echt last van de laatste loodjes en het warme weer. Wat wil je ook op dit moment hahaha. Ik hoop voor je dat je ondertussen toch even een paar uurtjes slaap heb kunnen pakken.

gr. Peet

Whihihihi, sorry! Moet weer lachen om je verhaal..........
Meid, dit is zoooooooooooo herkenbaar. Ik slaap dus vanaf maand 4 niet meer...........ja twee-drie uur per nacht, c'est tout!
Ik heb gisteren uit wanhoop voor het eerst gehuild.
Mijn vriend en ik hebben al weinig nachtjes samen omdat hij 3-4 nachten per week weg is naar het buitenland. En de nachten die we samen hebben, brengen we nu apart door, hij op het logeerbed en ik in ons eigen bed, of andersom.................vind er geen bal aan zo............
Ik mag vanaf week 37 (volgende week!!!) een nachtje in het ziekenhuis doorbrengen onder algehele narcose..............nee, grapje natuurlijk, maar wel goede/stevige slaapmiddelen, want wat ik ook probeer niets helpt!

Ben echt bijna radeloos, maar probeer te blijven lachen...............wat als nadeel heeft dat mensen denken dat het allemaal dus wel meevalt, want ik lach nog steeds...........

Even lekker klagen, dank je!!!

Liefs Rimke
36 weken precies...........

Hey!

Heel herkenbaar allemaal (en sorry maar moest ook erg lachen om je verhaal). Vorige week zat ik ook rond 2 uur op dit forum omdat ik niet kon slapen. Wat misschien helpt? Je er totaal niet druk om maken. Je hebt verlof en hoeft dus niets en mag alles. Dus als je 's nachts nietkunt slapen zet je een leuk filmpje op of ga je poetsen (doe ik nu graag 's nachts want dan is het koeler) en als je overdag moe bent kruip je lekker terug je bedje in. Ik zat me eerst ook druk te maken maar heb er nu aan toegegeven en besloten dat het nog even doorbijten is en dat het misschien wel goed is om te wennen aan de gebroken nachten.

Succes!

Marian

Hahahahha, ook heel herkenbaar hoor!
Moet zeggen dat ik vanaf een week of 5 al slecht slaap. 3 a 4 uur verdeeld over de hele nacht. Nu het wat zwaarder wordt hebben m ´n vriend en ik ook besloten om apart te gaan slapen. Niet gezellig, maar wel beter voor onze hele gesteldheid zeg maar! Ik slaap nu een uurtje of 4-5. Soms wordt ik wakker, en kijk ik op de wekker en heb ik bijna 2 uur achterelkaar geslapen! Wauw! Dan voel ik me ook meteen heerlijk! (en andere mensen maar kijken van tja, die spoort niet....) hahahahaha.

Ik maak m ´n vriend dus ook niet meer 100x op een nacht wakker omdat ie snurkt. Dus die kan nu ook heerlijk slapen.

Voor mij geen activiteiten in de nacht. Heb een kleintje van ongeveer 2,5, dus die houdt je wel de hele dag bezig.

Merk wel dat het verlof heel anders is dan bij de eerste. Nu ben ik de hele dag evengoed nog bezig. Pak ´s middag een uurtje rust als de kleine op bed ligt. Wel heel gezellig hoor! Maar vind het jammer dat ik niet zoveel met m kan doen. Komt wel weer!

Groetjes Sientje

Terug
Bovenaan