Slapeloze nachten... iemand tips?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

De laatste weken word ik elke nacht wakker en kom dan moeilijk weer in slaap. Ik ben nu 23 weken zwanger. Het voedingskussen heb ik al geprobeerd, maar die gooi ik er halverwege de nacht uit. Heeft er iemand tips om lekkerder te kunnen slapen? Want dit ga ik niet nog 20 weken volhouden (+ de weken erna....) Alle tips zijn welkom!!!

Groetjes, Dubio82

Ja, vervelend is dat, maar het hoort er nou eenmaal een beetje bij. Hier een paar tips.
•Neem een kopje kamillethee voor je gaat slapen. Dit is rustgevende thee. Je hebt ook speciale thee voor rust, moet je maar eens in de winkel kijken. Slaapthee noem ik het altijd.
•Verder kun je even lekker in bad gaan. Niet te warm natuurlijk, maar dit is ook heerlijk voor het slapen gaan.
•En als laatste lees iets ontspannends, zodat je even van al je gedachten af komt.
•Verder helpt een extra deken. Als je het warmer hebt, slaap je beter. Het nadeel hiervan is dat je kans hebt dat je heel erg gaat dromen.
Nou ik hoop dat je hier iets mee kan.
Veel succes ermee en slaap ze nog.

Groetjes Mineko

Ik heb er momenteel ook last van..
Ben alleen al wel ietsjes verder in mijn zwangerschap (34 weken)

Ik probeer voor het slapen gaan altijd een kop warme melk te drinken.. dit helpt mijn de nacht door zonder maagzuur.
Overdag slaap ik nu ook meestal een uurtje daardoor kan ik de nacht met een minder.

Inderdaad lekker warm slapen helpt heel erg goed!
Douchen of in bad gaan ook!

Sterkte en Succes!!

x Liesje!

Terug
Bovenaan