Slapeloze nachten

<p>Haaai,</p><p>Je leest het al slapeloze nachten....</p><p>Mijn baby van 11 dagen geeft me amper rust in de nacht... overdag slaapt hij als een roosje en in de nacht doet hij geen oog dicht !</p><p>Hij wordt alleen stil als ik ga lopen met hem... en zodra ik hem in zijn bed leg kan ik weer opnieuw beginnen.</p><p> </p><p>Inbakeren helpt niet bij hem, masseren ook niet, bij mij in bed leggen ook niet...</p><p>Help, iemand tips ?</p>

Hoii!
Vervelend zeg... heb je n lampje aan? Misschien vind hij het eng in het donker. Slaapt hij met een knuffeltje? Dat kan ook troost bieden misschien? Of misschien honger, dat je extra flesje geeft ofzo? Ik noem maar wat... misschien doe je dat allemaal ook al wel maar dit kwam als eerste in me op

Is er overdag geluid? Misschien slaapt hij daardoor wel beter overdag. In jouw buik was het ook nooit stil. Misschien is het s nachts te stil voor hem. Je hebt van die white noise geluiden.  Tenminste ik geloof dat dat zo heet.

Oh herkenbaar. Onze dochter sliep echt alleen 's nachts als ze bij ons op de borst lag. Erg vermoeiend voor ons! Bij haar hielp het om haar in te bekeren en strak in te stoppen rond haar buikje omdat ze krampjes had. De druk op haar buik was nodig om haar rustig te krijgen. Inmiddels slaapt ze super goed 's nachts en ook al best lang achter elkaar(6-8uur). Onze dochter is nu 7 weken. Dus komt vanzelf goed! Probeer erachter te komen waar hij behoefte aan heeft en volg je eigen gevoel. Hopelijk lukt het jullie ook snel iets te vinden dat helpt! 

Geef het de tijd! Waarschijnlijk heeft hij zn dag/nacht ritme omgeruild. Is volgens mij niet veel tegen te doen, alleen er in mee gaan. Ik zou ook overdag dan zelf de dutjes mee pakken. En hem overdag wel elke 3 uur wakker maken voor een voeding en dan s nachts enigszins op verzoek als hij dan al slaapt! Succes!

Terug
Bovenaan