slapeloze nachten

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal ik ben nu 36 weken en 1 dag zwanger en heb de laatste tijd echt slapeloze nachten!! ik ben zo moe en ga dan redelijk op tijd naar bed, vervolgens lig ik daar dan en doe geen oog dicht! pas als mijn man om half 5 smorgens naar zijn werk vertrekt en ik het bed voor mij alleen heb kan ik pas echt slapen, voor de rest ben ik bijna alleen maar wakker...
wie heeft hier ook problemen mee en misschien een oplossing??

Erg vervelend zeg!

Als je nu laat naar bed gaat. Een uur later ofzo dan normaal?

Een beker warme melk? Eventueel met honing?

Een warme douche of bad?

Verder zou ik het niet weten. Heb er gelukkig nooit last van gehad

Liefs Nienke

hoi

ik kan je een hand geven hoe moe ik ook ben egt kan nie slapen warme melk helpt nie douch ook nie niks helpt en me benen gaan dan irriteren en krijg schokjes erdoor heen van irritatie egt zo erg kweet ook nie meer gr jay_jm

Hier nog iemand die de hele nacht ligt te woelen.
Het helpt bij mij ook echt niet als ik een uurtje later op bed ga. Ik slaap gewoon de eerste 2 uur en daarna wordt ik wakker om vervolgens de hele nacht wakker te blijven. Echt ontzettend vervelend, zeker nu je je rust wel hard nodig hebt voor straks!
Heb er jammer genoeg geen oplossing voor.
Gewoon ontzettend balen!

Gr. Marije (37 + 2)

Hoi allemaal,

Ja heb ook dat ik wel een paar uurtjes slaap maar daarna niet meer, zo vervelend!!!
Heb ook al van alles geprobeerd niks helpt ppffffffff, maar goed ze zeggen dat het er bij hoort!!! Heb hier al van af het begin van de zwangerschap last van en ik moet nog een poosje!!! Hoop dat het misschien wat beter gaat maar ja das afwachten!!! Verders gaat het goed hoor, anders klinkt het zo dramatisch!!! Succes met jullie nachtrust!!!

Liefs Sandy 26wk en 4dgn

Vervelend is dat he. Ik had het een paar weken terug ook. Sliep wel in, maar werd dan om 2 uur wakker en kon niet meer slapen. Pas om 5 uur sliep ik dan weer in en om 7 uur ging de wekker weer. Eerder of juist later naar bed gaan hielp niets.
Op dit moment ben ik er vanaf. Weet niet precies waardoor. Misschien omdat ik nu verlof heb? Verder heb ik wel steeds een ritme aangehouden qua bedtijd en opstaan en bleef ik 's nachts wel in bed liggen, ook al kon ik niet slapen, zodat mijn lichaam toch rust kreeg.
Hopelijk gaat het snel over.
Groetjes V.
36 weken en 5 dagen.

heel herkenbaar.
Vooral als ik net ga slapen word ik om het uur wakker en ik weet niet waarvan.
af en toe ga ik maar even wat lezen.
Nu heb ik op advies van mijn verloskundige zometeen een afspraak met een acupuncturist, dat schijnt te helpen.
Ik laat jullie weten of ik vannacht dan wel goed slaap.
Vooral vervelend als je nog moet werken ook de volgende dag.
sterkte
Rachel

Ja ik heb er ook last van sinds een week. En het is juist nu dat ik verlof heb.
Ben zo moe, kan niet meer slapen en lig maar te woelen.
Kan niet de juiste houding vinden om te slapen en dat is echt niet fijn.
Probeer meestal in de middag wat te slapen, om toch een beetje rust te krijgen.
Ik weet niet of ik het volhoudt deze laatste paar weken want het is werkelijk vermoeiend.

Las dat je een kussen in je rug, onder je buik en tussen je knieeen moet plaatsen.
Dat heeft bij mij maar 1 keer geholpen. Misschien dat iemand anders er iets aan heeft.

Succes dames,

Marge 34 wkn

Terug
Bovenaan