slapeloze nachten

A

Anoniem

Guest
Zie iedere keer zo erg op tegen de nachten...........lijkt echt geen eind aan te komen. Zodra ik in bed lig begint de ellende. Ik kan gewoon niet slapen. Heb al van alles geprobeerd maar niks lijkt te helpen. Het rare is dat ik na al die nachten niet slapen zelfs niet een beetje moe ben!

Iemand nog tips????????

Gr. Sam

Vervelend zeg, ik slaap gelukkig nog redelijk.
Boekje lezen, warme melk, op de bank T.V. kijken en dan in slaap vallen (werkt bij altijd haha)
Je zult het waarschijnlijk allemaal al wel geprobeerd hebben. Sterkte, lijkt me echt rot.

Miriam (37+3)

De enige tip die ik voor je heb is om alvast met je voedingskussen te gaan slapen als je dat nog niet deed. Het kussen geeft steun op precies de juiste plekken en de eerste nachten met het kussen heb ik heerlijk geslapen. Verder heb ik begrepen dat het slapeloze er bij hoort om vast aan de nachtvoedingen te wennen. Maar irritant is het wel.

Hoi Sam,

Hier nog een,  ik slaap ook zo beroerd. Mijn vriend zegt dat ik dan vroeg naar bed moet  maar dan lig ik alleen maar nog langer met mijn ogen open te wachten totdat  ik in slaap val. Het ergste is het als ik gelijk al vanaf het begin niet kan slapen omdat ik dan  echt lig te denken nog maar 3 uur en dan moet ik er al weer uit, dan duurt een nacht echt heel lang. Met kussens heb ik al geprobeerd maar dat  help niet echt. Meestal ga ik  als mijn dochter een dutje doet ook even liggen en vreemd genoeg val ik overdag juist wel heel makkelijk in slaap zo haal ik toch nog wat verloren  tijd in.  gelukkig zit die buik nu niet meer zo heel lang in de weg.  

Sterkte en het is fijn om te weten dat ik niet de enige ben  die wakker ligt.

Groet van Martiene  

Ja lastig hè, die nachten. Als ik ook zo'n nacht heb ga ik gewoon even uit bed even beneden iets heel anders doen. Hoe meer  je ligt te denken dat  je moet slapen hoe minder het lukt. En als je overdag vrij bent kun je dan misschien nog wat slaap pakken. Ik ben zelf altijd bang dat ik daardoor 's nachts helemaal niet meer slaap.

Sterkte nog even!

Liefs, daantje

SPUIT 11, ook ik slaap superslecht. En overdag slapen gaat niet, omdat ik nog een knul heb rondlopen. lk ga meestal na het eten even liggen, een uurtje. Maar 's nachts kan ik echt niet in slaap komen. Bleh

Terug
Bovenaan